Whahaha,daar zal wat af "geklets" worden En inderdaad,een baby kan makkelijk een paar maanden bij ouders op de kamer,maar dan moet je er uiteraard ook de plaats voor hebben. Ik denk dat voor alles wel een oplossing te vinden is
De jongste zouden inderdaad bij elkaar op de kamer komen. We vinden onze oudste nog veel te jong om alleen boven op zolder te slapen. Maar dat gaat in de toekomst wel gebeuren. We hebben een hele grote zolder alleen moet deze verbouwd worden tot kinderkamer. En dat is ook niet zo gebeurd. De baby zal niet lang bij ons liggen. Mijn man heeft bij de eerste twee niet geslapen. Bij elk geluidje etc. Dat is geen doen.
gefeliciteerd en ga er lekker van genieten als jullie er maar blij mee zijn en trek je niks aan van andere wat die zeggen
Voor alle dames die mijn topic hebben gevolgd. Ik heb dinsdag een echo gehad en alles was helemaal in orde. Een mooi kloppend hartje en als grote verrassing blijk ik ook nog eens 2 weken verder te zijn dan gedacht. Over 2 weken weer de volgende echo.
Hoe kun je 2 weken verder zijn dan gedacht, als je hebt gerekend dat het kwam van die ene keer onveilige seks (want ik neem aan dat je het zo hebt berekend in eerste instantie?) Ik hoop dat je kunt waarderen hoe bijzonder het is om er nog een kindje bij te krijgen, gepland of ongepland.
Wij wisten niet waneer we precies onveilig hadden gevreeën. Vanaf het begin al niet. Ik wist ook niet precies waneer ik mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie had gehad. Dit omdat wij dus niet bezig waren zwanger te worden.
Da s fijn gefeliciteerd en nu genieten voor alke oktiche dingen vindn jullie vast een oplossing. Xxx joyce
Maakt toch ook geen bal uit kletskoek waneer hoe wat pff sommige zitten alles te analyseren. Meid gefeliciteerd en nog 2 weken kado toppie!