1 dag na NOD nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder25, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder25

Vlinder25 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier:).
    Mijn man en ik hebben 1,5 week geleden onveilige seks gehad en bleek dat ik in mijn meeste vruchtbare periode zat. Met een ``bereken je eisprong`` site zou ik de dag voordat we seks hebben gehad het meest vruchtbaar zijn geweest..
    We zijn helemaal niet bezig om een kindje te maken, maar we zouden het wel fantastisch vinden!
    Ik zou gister (woensdag) ongesteld moeten worden, en ik ben het (nog) niet. De dag ervoor (dinsdag) heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar deze was duidelijk negatief.
    Nu doordat ik nog steeds niet ongesteld ben, krijg ik stiekem weer hoop..

Ik voel me wel anders dan anders, maar niet elke dag. Ik ben zo bang dat ik het mezelf aanpraat.
    Ik heb dagen dat ik overdreven emo ben, ontzettend moe, maar merk het vooral aan m`n darmen, ga soms wel 5 keer op n dag! En soms voel ik menstruatie steken, maar wordt dus niet ongesteld.
    Ook heb ik het soms ineens ontzettend koud, en dan weer ontzettend heet! En ik (vr)eet veel meer..
    Ik heb al heel veel forums gelezen, en kom er ook achter dat de klachten om ongesteld te moeten worden erg dicht liggen bij zwangerschapstekenen..

Ik denk dat ik morgen weer een test ga doen als ik nog niet ongesteld ben geworden.. (of moet ik langer wachten?) Hoe langer het uitblijft, hoe logischer dat de test van dinsdag negatief was, gewoon veel te vroeg getest misschien.
    pfff wat een spanning, en wat kan je jezelf gek maken in je hoofd!

Meer dames hier ervaring mee; eerst negatief testen (voor je NOD) en niet ongesteld worden? En wanneer weer getest en was ie dan wel positief?

lieve groet, Vlinder;)

2. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Ze zeggen altijd dat je na twee dagen weer kunt testen, omdat het hcg in anderhalve dag ongeveer verdubbelt. Succes!

3. Seth

Seth Niet meer actief

Als je 1,5 week geleden sex hebt gehad... en dat was 1 dag na je meest vruchtbare dag....
    kun je toch niet gisteren je NOD hebben?

of heb je een korte lf? en reken je niet met die 14 dagen...

(of vergis ik me nu?)

zie trouwens al je geopende topics... echt ongepland... of toch beetje bewust?

4. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Is je cyclus regelmatig? Je zegt dat je je eisprong met een reken-voorbeeld hebt gemaakt, die dingen gaan altijd uit van een eisprong 14 dagen voor je nod. Terwijl dit bij lang niet alle vrouwen altijd zo is.

Deel Deze Pagina