Hoi hoi, en wij mogen ons ook gelukkig prijzen als ouders to be! We hebben er zo'n zin in, onwijs dankbaar en beseffen maar al te goed dat we hardstikke snel onze wens in vervulling mogen zien gaan! Hopelijk blijft alles goed gaan, de angst dat t mis gaat is evengoed wel aanwezig maar blijf me maar gewoon op t positieve concentreren! @ Iedereen die ook in blijde verwachting, of net bevallen is, van harte gefeliciteerd! @ Iedereen die bezig is om zwanger te worden, super veel succes toegewenst en hoop dat jullie snel raak mogen testen!
Gefeliciteerd en geniet ervan! De kans dat het mis gaat is er wel, maar probeer er toch van te genieten in dit prille stadium, voor je het weet ben je een paar maanden verder en heb je er niet helemaal van kunnen genieten terwijl deze tijd zo bijzonder is! En de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed he?! Liefs Twinkle
Ja ik vind het een doodeng idee dat t nog mis kan gaan maar ja ik denk maar zo, dan moet het nét toevallig bij mij gebeuren en als t zo is dan is t toch niet goed geweest, hoe hard dat ook klinkt. vind een maand wachten op de eerste echo alleen zo lang
@ Twinkle jij ook gefeliciteerd natuurlijk @ Caruli dank je wel, heb jij niet voor mij gependeld toevallig? of dat je t niet meer deed, maar ik ben je volgens mij al eerder tegen gekomen En dat jij als eerste maar eens zwanger mag raken, je hebt t weleens verdiend! *knuffel*