Onverwachts zwanger help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ADD, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje2013

Vlindertje2013 Actief lid

21 okt 2013
    120
    0
    0
    ADD - Ik lees je topic helaas nu pas, en zit met verbazing te lezen hoe sommige zo hard kunnen reageeren. Ten eerste ben ik blij voor je dat je ouders je met open armen ontvangen in je nieuws, en hierbij je zus. Dit neemt een hoop spanningen weg en maakt je beslissing een stuk makkelijker.

Niemand! Maar dan ook niemand.. kan oordelen waar jij toe in staat bent zelf. Alleen jij weet dit. Je geeft aan een huis te hebben en een baan en je weet zelf wel of je in staat bent voor je kindje te zorgen. Er zijn mensen die het slechter hebben, en of hebben gehad met kinderen die het ook gered hebben.

Op het moment dat je een kleintje draagt.. al is het nog zo pril. Dan is een abortus niet eens waar je over na wilt denken. Je voelt leven.. Ook al gebeurt zo iets door de stomste fout die je maar kan bedenken. Maar maken we niet allemaal wel eens domme fouten? Niemand is perfect.. En dan kunnen mensen nog zo reageeren.. het is gebeurt, en jij stond voor een hele moelijke keuze. Je hebt op dat moment weinig aan bepaalde reacties waar je voor dom versleten word en of erger! Je word hier mee alleen maar dieper in een gat getrapt waar je steeds moelijker uit kan komen geestelijk.

Ik zeg ga lekker genieten van je vakantie en je kleine wondertje met een glimlacht van oor tot oor! Ik ben héél blij voor je dat je familie je met open armen ontvangt. Ja.. de vader? Die was er zelf bij toen de kleine gemaakt werd. Dus zijn "rugzakje" zoals hij dat noemt.. is iets wat hij zelf mee in elkaar gezet heeft. Ik kan hier verder geen oordeel over geven.. maar ook voor hem geld. Het is gebeurt.

Mocht je ooit willen praten stuur gerust een PBtje hoor!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn psychiater is Ritalin absoluut geen optie in heval van een kinderwens of zwangerschap

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker spuit 11 haha. Blij dat jr ren keuze hebt kunnen maken rn nu genieten van je zwangerschap!

4. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Ik vertelde mijn vriend dat we volgende de intake gesprek hebben en of hij mee wilde kreeg ik de volgende antwoord: je gaat naar de huisarts om die pillen te halen om het af te breken. Heb er maar niet op gereageerd heb hier geen behoefte aan die negatieve reacties van hem.

5. Vlindertje2013

21 okt 2013
    120
    0
    0
    wow... :$

Dan had hij aan mij een verkeerde gehad...
    Dat weet ik wel..

6. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Geniet vooral van je zwangerschap, gezellig dat je gelijk opgaat met je zus!

En je lat wil duidelijk niet, hoe rot ook, voor jou nu tijd om hem geen energie meer te gunnen en deze voor jezelf en kleintje te houden.
    Misschien draait ie later nog bij, maar voor nu heeft hij zijn keuze gemaakt.

7. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Vandaag heb ik mijn directe collega's ingelicht dat ik zwanger ben en ze zeiden al we vermoeden al iets dat er wat aan de hand is. Maar ze feliciteerden mij gelijk heb natuurlijk niet alles verteld over vriend lief niets. Merte erg goed dat ik chaotischer ben zonder Ritalin en had toch zoiets van ik moet het toch maar vertellen en ben ook erg opgelucht. Vanaf 20 november(krijg dan weer een echo) dan vertel ik het echt aan iedereen want dan weet ik echt hoe ver ik ben en ben ik ook zekerder.

8. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    You go girl! Je redt het wel een je kindje mag blij zijn met een mama die overal zo goed over nadenkt.

9. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    En heel lieve ouders die mee denken en mij meehelpen.
    Ik zal het lastig krijgen maar mijn kindje zal liefde genoeg krijgen van mensen die wel om hem/haar geven.

10. Vlindertje2013

21 okt 2013
    120
    0
    0
    ADD - Lieverd, straks als jij je kleintje voelt shoppen en draaien.. dan word je zo verlieft op je kleintje, dat je genoegt liefde zal hebben. Miss niet van de vader, en dat is erg sneu.. maar in mijn ogen is hij niks waard! Iemand die zo praat.. Geniet straks van je kleintje, en met je familie om je heen gaat je kleintje niks te kort hebben.

11. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Meid maak je niet te veel zorgen. Je gaat het echt wel redden! Je weet nu aan wie je wel of niet wat hebt. Bouw op degenen aan wie je wel wat hebt. Er zijn zoveel moeders die het zonder de vader moeten doen. Het is idd niet makkelijk maar het komt echt goed.

12. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie lieve worden, ik maakte vandaag nog eens duidelijk dat ik het niet laat weghalen. Hij is gelijk hier gekomen boos en gooide mijn sleutels naar me toe en eiste zijn sleutel en dat ik nooit meer contact meer met hem nooit opnemen en dat hij me kaal zou plukken als hij erachter komt dat ik hem heb gebruikt.

13. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Arg! Wat een hufter! Sorry kan echt geen ander woord bedenken. Laat hem lekker links liggen, zo te lezen kun je deze liever kwijt dan rijk zijn. Jouw kindje verdient veel beter!

14. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Ja dat is hij zeker ik laat hem links liggen en ga nu lekker genieten van mijn kleintje en heb steun zat.

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Hij jou kaal plukken?
    Ja dat is een goeie....
    Lekker laten, zo'n vent wil je niet eens als voorbeeld voor je kind.
    Geniet lekker van je kleintje :)

16. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Gisteren ff een kutdag gehad, mijn zusje blijkt een miskraam te hebben gehad deze week.
    Ikzelf ben nog steeds doodop door het weinig slapen en merk veel zwangerschapverschijnselen waar ik af en toe gek van wordt.

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

:(
    Sterkte
    Probeer op de momenten dat het lukt even je rust te pakken.

18. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Thanx.

Ik probeer zoveel te rusten, wil zoveel doen maar kan niets als ik thuis ben van mijn werk lig ik vooral op de bank totdat ik eten moet maken en daarna totdat ik naar bed ga.

19. Jellz

Jellz Lid

6 feb 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaai, , dat is even negatief nieuws. Heel veel sterkte allemaal!
    Nog 2 weekjes en dan weet je meer...

20. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Dank je.

Ik kan zelf IDD niet wachten tot over 2 weken tot ik weer mijn echo krijg maar heb nu zo een dubbel gevoel.

Deel Deze Pagina