Vandaag naar mijn huisarts gegaan omdat ik het niet meer trek, hij gaat een maatschappelijk werker voor me aanvragen om mij te helpen met mij. Ook voor hoe en wat mijn toekomst nu gaat bieden wat kan ik financieel end. Maar ook om mij emotioneel te steuenen. Vanaf vandaag sta ik 4 uur per week ziek zodat ik 4 dagen 1 uur eerder naar huis kan gaan hopelijk gaat dit helpen ben nog o zo moe. Heb nu ook besloten om meerdere mensen in te lichten dat ik zwanger ben vind dit te veel stress voor mijzelf om mijn mond dicht te houden en als het toch mis gaat(wat ik niet hoop) kunnen meer mensen mij steunen. Gisteren mijn ma gevraagd of zij mij wil bijstaan bij mijn bevalling aangezien ik het niet alleen kan doen en dat vond ze erg leuk dat ik haar vroeg en ze zei natuurlijk gelijk JA.
Heb ook add en mocht dus ook geen ritalin maar mijn hormonen zorgde voor een super geordende levenstijl eng gewoon! Vooral na 20 weken! Dus heb hoop voor je alles komt altijd goed
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar misschien kan je je aanmelden bij een pop poli. Dit is speciaal opgericht voor mensen met psychische bagage die zwanger zijn. Misschien kunnen zij jou verder helpen met je zwangerschap en medicijn gebruik. Zij zijn daar beter in getraind dan een maatschappelijk werker.
Pop poli zegt mij niets zal eens googlen of dat wat is. Vandaag de rest van mijn collega's(die er waren) verteld dat ik zwanger ben en nu snappen sommige waarom ik mij anders gedraag dan normaal(geen Ritalin), kreeg alleen positieve reacties erg leuk heb wel erbij gezegd dat het nog mis kan gaan waar ik niet van uit ga. Ook mijn directeur was heel erg lief en positief. Merk wel dat er een hoop stress/last weg is en dat ik nu straal en echt blij ben. Kan nu eindelijk aan mijn toekomst denken.
Dank je ben nu erg blij met mijn zwangerschap al helemaal na het lezen van de verhalen van die site wat jij aangeeft. Ben erg blij dat ik mijn kindje besluit te houden. Ik geniet nu volop en steeds meer mensen op mijn werk weten het en krijg een hoop steun blij toe. Kan ik erg goed gebruiken.
Fijn om te lezen dat je geniet van je zwangerschap en ook positieve reacties hebt gehad! Succes verder!
Gisteren heb ik mijn echo gehad en ben toen 4 dagen vooruit gezet, mijn kleintje was erg beweeglijk. Hierbij ook de foto van mijn kleintje:
Lees net je hele verhaal! Ik vind je moedig en stoer dat je zo voor je kindje gaat! Gefeliciteerd! Wat een duidelijke foto zeg!! Ik hoop dat je kunt genieten van je zwangerschap. Hopelijk draait de vader van het kindje nog wel bij. Sterktr iig met dit gedeelte van je verhaal
Dank jullie wel voor jullie reacties. Minime3: Ik geniet er nu van en sinds gisteren helemaal heb nu ook de familie ingelicht en kreeg leuke reacties. En de vader ik maak me daar niet druk om zie wel of hij bijdraaid zal zijn kind niet onthouden om het te zien.
Hai ADD, Ik lees af en toe mee (stiekem) en ik moet zeggen dat ik flink respect voor je heb! En ik ben zo blij voor je dat je je eindelijk goed voelt! Ik wil je veel sterkte wensen en al het geluk in de wereld met je kleine mini-me! Dikke knuffel!!
Ik kreeg vandaag een telefoontje van het ziekenhuis, ze vertelde mij dat ik in aanmerking kom voor de uitgebreide 20 weken echo. Dit vanwege mijn Ritalin gebruik, ik weet niet wat ik mij hierbij moet voorstellen. Heb die afspraak dus gemaakt voor eind januari.