hoi meiden, ik mag me nu ook bij het kopje ' zwanger zijn" voegen. kort mijn verhaal. wij waren in oktober 2008 gestopt met de pil. ik ben een half jaar lang niet ongesteld geweest. toen zijn we via de ha naar de gyn verwezen die ontdekte pcos. waarna wij naar de fa zijn verwezen. en die heeft ons medicatie gegeven om een ei-sprong op te wekken. ik heb doormiddel van ovu-testen een ei-sprong gevonden. dit was voor ons dus onze eerste kans op een zwangerschap en het is gewoon gelukt ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen.
Wat gaaf joh, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geeft mij ook weer hoop, moet over anderhalve week ook voor de eerste keer naar de gyn. (Of ik moet niet ongesteld worden deze dagen. )
Gefeliciteerd. Ik ben zo vrij geweest om je op de nod augustus lijst vast roze te maken. Hoop dat je dat niet erg vind.
@mermaid nee hoor, dank je daar had ik nog niet eens bij stil gestaan ik ben er nog zo vol van. weet net 2 uur dat ik zwanger ben. en andere meiden hou hoop he kom echt goed ik vond het verschikkelijk toen ik naar de gyn en fa moest maar kijk nu...
thanks meiden en alle andere zwangere die hier gereageerd hebben natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.