Ik mag sowieso niet meer natuurlijk bevallen! Heb 2 keer keizersnede gehad maar gaat meer om de omliggende complicitatie’s. Bewust een 3de gaat hier helaas niet gebeuren om deze reden. Ik wens jullie heel veel succes met alles!
@Sterre01 sucses ik hoop oprecht voor wat rust bij jullie beide. Hier ook een angstige man , niet voor mij maar voor de gezondheid van de baby. Hij kan ook nog niet genieten. We zijn er open over en benoem ook dat zijn gevoel er mag zijn.
Gevaar voor eigen gezondheid/ leven is heftig hoor vooral als je al 3 kids hebt.. je hebt wat te kiezen meid. Sterkte.
Ik was ontzettend zenuwachtig, maar was een hele aardig verloskundige. Ze opende alle dossiers/bevallingen en vond het duidelijk dat ze mij moest doorverwijzen naar de Gyn. Dit heeft zij na intake ook gelijk gedaan. Ik kan terecht bij mijn eigen Gyn waarvoor ik morgen een afspraak kan maken. Verdere echo’s onderzoeken etc zal dan via de poli verlopen.
@TS hier fysiek geen levensbedreigende bevalling niet voor mij noch voor die kleine maar hij mag gewoon bij de traumatische bevallingen in de rij. Ik was "slachtoffer" maar m'n man was "lijdend toeschouwer". Als een van ons twee t echt te verduren heeft gehad is hij t wel. In mijn wereld ging dr maar een ding af en bij hem een stuk of duizend. Op de foto's na de bevalling met de kleine meid op m zie ik alleen maar een man die veels te veel ellende heeft gezien. Ik kijk ook niet graag naar die foto's. Terwijl t de eerste momenten zijn van vader en dochter. In zn ogen staat zoveel verdriet dat ik er echt niet naar kan kijken. Dus tja, tis voor die mannen ook zeker niet makkelijk. Pas als risico's, zeker zoals degene die jij ervaarde!, zijn afgedekt dat dingen weer een beetje in perspectief komen denk ik. En zijn angst jou te verliezen kan ik me heel goed indenken. Bij ons ligt t probleem allicht minder heftig maar vertrouwen is wel een aardig dingetje met je bevalling en dat is hier compleet weg. Dus ook wij zijn na nu een paar weken verder te zijn, echt nog niet aan het jodelen van vreugde. Dat klinkt heel hard allicht voor de dames met nog een enorme wens, maar het is echt zoals t hier gaat. We zijn blij, maar hebben er voorlopig geen rust van. Dat komt waarschijnlijk voor een deel wanneer alles zwart op wit geregeld is (en dat is echt zo spannend niet) en wanneer t allemaal achter de rug is. Maar even heel erg vooruitlopend wil hij zelf tzt dan een knip overwegen? Mijn man heeft t hier al wel aangegeven. Ik probeer eigenlijk wel als eerste optie te regelen dat als guppie goed er uit komt en ik moet om wat voor reden dan ook naar de OK dat ze mijn installatie gelijk onbruikbaar maken als ze daar dan toch bezig zijn. Wordt t geen OK voor mij dan knip voor hem, dat is simpelweg t minste risico.