Blij & onzeker.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Loraintje, 17 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Ik wil even van me af praten.

Morgen ben ik precies 5 weekjes zwanger.
    Morgen is ook de dag dat het bij mijn vorige zwangerschap helemaal mis ging en eindigde in een vmk.
    Ik vind het moeilijk om lekker te genieten van me zwangerschap want ik ben zo bang en onzeker dat het weer mis gaat. Word helemaal gek van mezelf en de drang om te blijven testen verlaat me niet. De ene na de andere test jaag ik er doorheen om te kijken of me streepjes wel donkerder worden of blijven, wat vorige keer dus niet het gebal was. 1 van jullie hier ook zo een last van? En hoe gaan jullie hier mee om?

Heb vandaag eindelijk een knaller van een test in me handen gehad want met de kv2v5 leek dat niet te lukken dus maar een Cb plus gehaald. (Zie foto)

Liefs

2. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

3. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik hoor vaker dat die kv testen geen knallers meer geven. Maar deze cb van jou is dat echt wel!!
    Stop met testen. Als het mis gaat gebeurd dat toch wel
    Voor een vmk ziet de test er in ieder geval veeeeel te goed uit dus heb vertrouwen!! (Ja makkelijker gezegd dan gedaan..) Hopelijk vliegt de tijd naar je 1e echo zo om

4. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    @Bubbels84 dankjewel voor je reactie. Klopt, hoorde ook dat de kv geen knallers meer geven dus dacht probeer deze, en tadaaa, meer knallend kan ie niet volgens mij. (Pak van mn hart) ik probeer vertrouwen te hebben en te genieten alleen niet altijd even makkie. Ik kijk ook heel erg uit naar de eerste echo, nog 3 weekjes te gaan. Hopelijk een mooi kloppend hartje. Liefs

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik herken het zeker, maar aan al die testen doen heb je echt niks.

Ik had zelfs een echo tijdens mijn miskraam, en daarop was een kloppend hartje te zien. Dus ook dat zegt helaas allemaal niets.

Het is spannend, ik zou willen dat ik onbezorgd kon genieten van mijn zwangerschap. Maar na een mk lukt dat gewoon helaas niet!

6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    De kV knalt idd niet meer, hier krijg ik ook maar geen knaller, en uit me topic gezien moet ik toch echt genoeg hcg hebben ;)
    Maar ook hier onzeker denk dat dat gevoel pas weg is als ik een hartje klopt.
    Wat bij de eerste zwangerschap niet het geval was. Komt wel goed we blijven positief en krijgen gewoon allebei in jan een beeb :)

Loraintje vindt dit leuk.
  7. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Oh jemig wat een naar verhaal.
    En wat naar dat je eerst een mooie echo krijgt en vervolgens een miskraam. :(
    Hopelijk kan je over een paar weekjes als je de 12 weken hebt gehaald optimaal genieten van dat kleine beebje in je buik! Wens je een mooie en gezonde zwangerschap toe!

8. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Daar gaan we wel op hopen en van uit dat dat gaat gebeuren! Altijd naar om zo een vervelende miskraam te krijgen, alsof je er niet al genoeg verdriet van hebt en dan ook nog eens de nasleep in de volgende zwangerschap. Ik zal blij zijn als we allebei de 12 weekjes voorbij zijn! Duimen draaaaien

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Idd maar dat gaat lukken :) positieve vibes all over the place :p

Deel Deze Pagina