Dag lieve dames, Paar maanden geleden ben ik met 21 weken bevallen en recentelijk heb ik ontdekt dat ik opnieuw gezegend ben met een prille zwangerschap. Echter heb ik niet lang van het idee kunnen genieten want de behoorlijke misselijkheid, braken en bloedverlies namen het over. Ik heb paar keer heel hevig gebloed met ook behoorlijk wat verlies van stolsels. Ik ben paar keer op controle geweest waar nog een vruchtje te zien was met een hartactiviteit! Voor het laatst was dat afgelopen dinsdag. Echter zagen ze ook behoorlijk veel bloedstolsels in mijn baarmoeder, dicht tegen mijn baarmoedermond aan. Ze hebben mij verteld dat ik voorlopig zal blijven bloeden. Wel weken lang. Tegen mijn misselijkheid heb ik emesefane zetpillen gekregen waar ik heel blij mee was! Echter bleef ik wel misselijk maar ik kon met geluk mijn eten binnen houden. Paar dagen geleden heb ik in de nacht ondraagbare krampen gehad met eigenlijk de hele nacht door bloedverlies met wederom veel stolsels. De volgende dag was de pijn verdwenen maar ook de misselijkheid en de vermoeidheid. Ik voelde mij opeens weer fitter. Door de vele verlies van bloedstolsels heb ik eigenlijk geen vruchtje gezien. De inschatting is dat ik ongeveer 6 a 7 weken zwanger ben/was. Nu ben ik heel onzeker of ik nog wel zwanger ben of niet. Ik kon op controle gaan maar gek genoeg ben ik daar zo bang voor om het slechte nieuws te moeten horen. Ik merk dat ik ongerust blijf dus ik zal maandag of dinsdag bellen voor extra echo controle. Nu ben ik benieuwd of er hier ook dames zijn met soortgelijke ervaring waar het wel bij goed is afgelopen???
Heey.. wat een vervelende onzekerheid zeg.. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Maar wil je even sterkte wensen!
Jeetje zeg ik kan je helaas niet helpen maar ik wil je wel veel sterkte wensen en een hart onder de riem steken. Wat heftig wat jij allemaal moet meemaken. Het lijkt zo oneerlijk verdeeld op de wereld. Ik wens alle goeds voor jou. Vooral een gezonde zwangerschap met een prachtig kindje. Knuffel
Dames bedankt voor jullie bericht. Het is toch een miskraam geworden...de hemel is een sterretje rijker