Ben nu 28 weken zwanger en heb al de nodige babysokjes in huis. Maar........ hoe 'vouw' je die handig op? Hoe houd je in de kast of la 1 paar sokjes bijelkaar? Stapelen gaat niet echt. Inelkaar rollen is ook zo gek. 'k Heb echt van die hele ieniemienie-sokjes hier... Wie kan mij een handige tip geven om die babysokjes in de kast bijelkaar te houden?
heb een mandje in de la liggen van de commode en daar liggen ze in. ik rol ze in elkaar. in de bovensta la liggen 3 bakjes. 1 met sokjes, 2e met verzorgingsproducten en 1 met haar frutzels en elastiekjes. zo heb ik er langs nog genoeg plek voor luiers en het is overzichtelijk
In het begin heb ik de sokjes niet opgerold. Waren veelal sokjes met van die leuke dikke randjes maar daarme lubber je dus ook de rand uit dan zakken ze zo gauw af. Hebze gewoon los in een mandje gedaan en telkens bij elkaar gezocht. Nu rol ik ze wel in elkaar.. heb ook geen sokjes met randjes meer
Hahaha zo te zien wel. Hier worden ze ook opgerold en heb een mandje in de la staan waar ze dan in zitten. Zo blijft het nog een beetje bij elkaar.
Ik rol alle sokjes op op doe ze in een la. Tijdens het wassen gaan ze in zo'n bh netje om alles bij elkaar te houden.
Ik heb boven de commode een plank met daarop 2 mandjes. 1 voor de losse zooi (schaartje, thermometer, kammetjes enz) en 1 voor de opgerolde sokken/maillots.
Ik rol ze ook in elkaar om te voorkomen dat ik ze kwijtraak. Dat gaat nog sneller met die kleine sokjes Ze liggen in een grote mand in de commode met alle maillotjes.
Hier ook altijd opgerold in een mandje. En ik was ze ook in een bh-netje, anders ben ik gegarandeerd sokjes kwijt. Wat een ramp trouwens, babysokjes. Ik loop altijd de hijsen en te sjorren. Het lijkt wel of geen één paar goed blijft zitten. Lang leve de maillotjes.
Ja ik heb ook een paar sokjes die te groot zijn. Trapt madame heel gemakkelijk uit vooral als ze boos is Nou daar maakt mama dan gewoon ongelofelijk sexy kniekousen van (not), trekt ze tot onder haar knieen en dan blijven ze wel zitten. Niemand die het ziet !