Onverwachts zwanger van nr 3..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kid2009, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik herken je gevoel wel van ojee..wat met drie kids.
    Hier (nog) niet zwanger, wij kiezen er wel bewust voor om voor een derde te gaan. We hebben geregeld beide wel eens een soort van 'paniekaanval', kunnen we een 3e wel alles bieden, hebben we de boel inderdaad wel goed op orde, wat als dit.., wat als dat.., etc.
    We proberen rust te vinden in het gegeven dat het wel goed komt. Naar mijn inziens heeft een evt. 3e kindje bij ons voldoende plek voor liefde, eten etc. Praktische bezwaren zijn er ook nog altijd, maar ook dat komt wel goed denk ik.
    Daarbij denk ik dat je 3e gewoon mee gaat in het ritme van alle dag.

2. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik laat het wel weer weten hoe het allemaal gaat als het zover is, als ik dan nog tijd heb om hier te schrijven natuurlijk:)

3. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Hier waren we al een tijdje bezig voor nr.3 maar er kwam maar geen zwangerschap.
    Toen we net verhuisd waren was ik 2 maanden later ineens zwanger!
    Ik had het helemaal niet verwacht want het waren hectische maanden net na de verhuizing en ook helemaal niet bezig geweest met zwanger worden.
    Tenminste,niet bewust aan de slag voor een kindje.
    Op de uitgerekende datum van mijn te vroeg en overleden zoontje testte ik op 27 december 2012 in de avond knal positief.
    Was 5 dagen over tijd en dacht dat dat gewoon kwam door de stress van de feestdagen,overlijden van mijn oma erbij.
    Maar voelde mij toch net wat anders dan anders en deed maar een testje maar dat ik zwanger was was even een grote verrassing! haha
    Wel super super blij natuurlijk maar was echt stom verbaasd:p
    Inmiddels is ons 3e meisje geboren en 3 maandjes op deze wereld!
    En ik moet zeggen: Het is ontzettend druk met 3 kindjes (school,peuterspeelzaal enz...) en het huishouden maar ik vind het echt heel gezellig druk!
    Zou best nog een 4e willen over een paar jaar :) Maar krijg mijn man denk ik niet meer zo ver haha.
    Ben namelijk echt een bitch als ik zwanger ben:)
    Hij was zo blij toen ik bevallen was van de jongste hahaha

4. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Dromertje wat een verhaal!
    jeetje!
    Maar wel fijn te horen dat het ondanks de drukte ook erg leuk is allemaal:)

Deel Deze Pagina