Hallo allemaal, Ik ben Anna, ik heb vanmiddag een testje gedaan omdat ik het gevoel had dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik kreeg het helemaal heet toen ik het 2e lijntje zag verschijnen. Nu, een paar uur verder, ben ik nog steeds niet helemaal rustig. Zweet me te pletter, nog niet helemaal van de schrik bekomen. Kan het nog nauwelijks geloven. Ik zou het liefst een gat in de lucht springen, maar ben tegelijkertijd heel nerveus (baal van mezelf). Het is in het verleden twee keer misgegaan heel vroeg in de zwangerschap, en ik weet wel dat het nu helemaal goed kan gaan, maar ik merk dat ik het heel spannend vind. Klinkt misschien een beetje bizar, maar mijn borsten voelen opeens niet meer zo pijnlijk? Ik zal wel spoken zien, ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten. Gekke vraag misschien, maar zou ik denken jullie al gewoon de vk kunnen bellen en vragen voor een vroege afspraak (misschien voor over 2 weken ofzo), gewoon voor geruststelling?
Hoi Anna, wat een mooie test zeg! Die is duidelijk positief, gefeliciteerd!! Ik snap je onzekerheid, dat is logisch als het al twee keer mis is gegaan. Heb ik zelf ook 2 keer meegemaakt en ik herken de onzekerheid! Je kunt zeker alvast naar de vk bellen, je krijgt eigenlijk altijd wel een vroege echo als je een miskraam hebt gehad, dus gewoon bellen! Probeer er lekker van te genieten!!
Allereerst, gefeliciteerd! Je kunt het ze altijd vragen, ik vind dat je wel een reden hebt om er eerder voor te gaan. Bovendien wordt het toch altijd een inwendige echo, en is zeker met 6 weken zwangerschap al een hartje te zien kloppen. Ik zeg altijd maar zo, niet geschoten is altijd mis. Wij konden i.v.m. eiceldonatie & IVF (en dus geen natuurlijke selectie) met 6,5 week terecht bij de VK.
Gefeliciteerd! 2 dagen voor ik positief testte verdwenen mijn onwijs pijnlijke borsten ook ineens. Ik dacht nog 'zou ik nou wel testen?' maar het was dik positief! Mijn vk wil iedereen zoiezo zo vroeg mogelijk zien. Het liefst bij 5 weken al!