Echt zwanger?!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LA85, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben Anna, ik heb vanmiddag een testje gedaan omdat ik het gevoel had dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
    Ik kreeg het helemaal heet toen ik het 2e lijntje zag verschijnen. Nu, een paar uur verder, ben ik nog steeds niet helemaal rustig. Zweet me te pletter, nog niet helemaal van de schrik bekomen. Kan het nog nauwelijks geloven. Ik zou het liefst een gat in de lucht springen, maar ben tegelijkertijd heel nerveus (baal van mezelf). Het is in het verleden twee keer misgegaan heel vroeg in de zwangerschap, en ik weet wel dat het nu helemaal goed kan gaan, maar ik merk dat ik het heel spannend vind.
    Klinkt misschien een beetje bizar, maar mijn borsten voelen opeens niet meer zo pijnlijk? Ik zal wel spoken zien, ben blij dat ik hier even mijn hart kan luchten.

Gekke vraag misschien, maar zou ik denken jullie al gewoon de vk kunnen bellen en vragen voor een vroege afspraak (misschien voor over 2 weken ofzo), gewoon voor geruststelling?

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Hoi Anna, wat een mooie test zeg! Die is duidelijk positief, gefeliciteerd!!
    Ik snap je onzekerheid, dat is logisch als het al twee keer mis is gegaan. Heb ik zelf ook 2 keer meegemaakt en ik herken de onzekerheid!
    Je kunt zeker alvast naar de vk bellen, je krijgt eigenlijk altijd wel een vroege echo als je een miskraam hebt gehad, dus gewoon bellen!
    Probeer er lekker van te genieten!!

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Gefeliciteerd! Aan deze test is geen twijfel mogelijk! :D

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

5. nono

nono Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

6. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Allereerst, gefeliciteerd!
    Je kunt het ze altijd vragen, ik vind dat je wel een reden hebt om er eerder voor te gaan.
    Bovendien wordt het toch altijd een inwendige echo, en is zeker met 6 weken zwangerschap al een hartje te zien kloppen.
    Ik zeg altijd maar zo, niet geschoten is altijd mis.
    Wij konden i.v.m. eiceldonatie & IVF (en dus geen natuurlijke selectie) met 6,5 week terecht bij de VK.

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de felicitaties.. ik straal van binnen en buiten geloof ik ;)

8. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    2 dagen voor ik positief testte verdwenen mijn onwijs pijnlijke borsten ook ineens. Ik dacht nog 'zou ik nou wel testen?' maar het was dik positief! :)

Mijn vk wil iedereen zoiezo zo vroeg mogelijk zien. Het liefst bij 5 weken al!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina