Van harte meid!!! Het is leuk hoor met 5 =} ik heb al 5 prachtige zoons en ben nu zwanger van ons 6e wonder en echo wijst uit een meid
gefeliciteerd hier ook onverwacht zwanger weet het net 2 dagen na een week overtijd te zijn.heb al 3 kindjes van bijna 10 7 en 6 maanden,ff schrikken dus,heb er altijd 4 gewild alleen zo snel wwhaaa
whahaha Irm1980 dat is ook idd snel, maar vier kids is leuk hoor voor jou ook gefeliciteerd! En wauw Missy79 zes kids jij ook erg gefeliciteerd! Hoe voel jij je lichamelijk? en leuk nu een klein meisje erbij
Ja erg leuk hihi voordeel is wel dat er behoorlijk wat leeftijd verschil zit met de oudste en de beeb 16 jaar en met de jongste en de beeb 6 jaar voel mij verder prima geen dag last gehad van spugen of wat dan ook.. Alleen nu begin ik het wel bij mijn schaamstreek te voelen en olifanten benen ivm vocht maar ik heb dan ook al de nesteldrang hahaha maar ik ga zeker niet klagen
En van mij ook nog gefeliciteerd Mv3b! dat ga ik niet meer redden haha. En wat lijkt je dochter al groot!
mijn jongste was nog geen 3 maanden toen ik een positieve test deed. ben nu zwanger van de vierde en dit zal ook echt de laatste zijn.maar ben super blij, maar super moe ook haha. succes en geniet er van
Wow geweldig!! Gefeliciteerd!! Ik weet nog dat we samen zwwanger waren hihi, mijn zoontje is geboren op 7-1-2013.. Volgens mij zo'n 2 weekjes eerder dan jouw kleintje? Geniet ervan meid!!!
Groot gezin, leuk, en ook leuk straks het kleine leeftijdsverschil tussen beide jongste Gefeliciteerd!