Rond de 12e week moedervlek erbij gekregen, en nu..

Discussion in 'Zwangerschap' started by ch11, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    #1 ch11, Oct 3, 2011
    Last edited: Oct 3, 2011
    Hai Hai,

In april rond de 12e week van de zwangerschap heb ik er een moedervlek bij gekregen, ik had al gehoord dat het normaal was.
    Nu ben ik 34 weken, en sinds een paar weken jeukt die heel erg en sinds gisteravond is die lichtelijk gevoelig aan het worden en hij zit een heel klein beetje los.

Wie kent die nog maar in de zwangerschap?
    Ik zit er wel aan te denken om naar de dokter te gaan en van mijn partner moet ik eigenlijk gelijk bellen.

Maar ik heb hem niet op zo'n fijne plek zitten, hij zit op mijn vagina.
    Als je zeg maar je lingerie broekje naar beneden doet, komt die net een klein stukje tevoorschijn.. dus het is niet zo dat het echt helemaal op mijn schaamlippen zit zeg maar.. :)

Ik dacht misschien heeft iemand nog meer het sinds de zwangerschap gekregen, en weet iemand wat het kan zijn??

Liefs.

2. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha nou straks met je bevalling moet je toch met je doos bloot dus wat maakt het nou uit om daar een moedervlek te laten zien?

Bij mij worden al mijn moedervlekken trouwens groter en gevoeliger, ook nieuwe erbij gekregen

3. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

Sep 20, 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Inderdaad even naar laten kijken, dan ben je (en je man) gerust gesteld als t niets bijzonders is, en zowel dan ben je er in elk geval optijd bij.

Ik ben alle schaamte voorbij in zwangerschappen, heb zo vaak met de billen bloot gemoeten, voel(de) me soms net een kijkdoos hahaha:D

4. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Okee, ik ben nog niet echt vaak met de billen bloot gegaan.. ja bij mijn partner dan natuurlijk haha! Dusja.. en net een nieuwe dokter, nog nooit geweest omdat ik bij me partner in ben komen wonen nu bijna een jaar dusja.. ach moet toch een keer de eerste keer zijn;)

Ja, mijn moedervlek doet wel pijn als ik erover heen wrijf.. this niet gewoon een beetje gevoelig.

Ik kijk even als dat morgenvroeg nog zo is en anders bel ik morgenvroeg!

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Ja, ik heb er ook 1tje bij gekregen, precies onder mijn buik. Gelukkig jeukt hij niet, en hij is ook niet groot, dus laat maar lekker zitten:D

6. annesje

annesje Lid

Sep 18, 2011
    9
    0
    0
    Ik ben hier ook voor naar de huisarts gegaan, omdat ze groter dikker en gevoeliger werden. En ook nieuwe dacht ik. Huisarts gaf aan dat dit door de hormonen komt.

Maar als je het niet vertrouwd, gewoon naar de huisarts gaan! Je moet je wel zeker erbij voelen. Ben blij dat ik toen ben geweest iig! Zeker als ie op een vervelende plaats zit of hij echt zeer doet natuurlijk.

7. Mammamia01

Mammamia01 Actief lid

Sep 20, 2011
    104
    0
    0
    administratief medewerkster
    Den Ham
    Haha nouja dan heb je meteen een hele open kennismaking met je huisarts! :D Opzich wel goed, want als t goed is komt hij straks je eventuele hechtingen bekijken na de bevalling :p

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Huisarts ziet dit soort dingen echt vaker, dus gewoon even naar laten kijken, heb je zelf ook meteen zekerheid!

9. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik heb ook hechtingen maar hoef niet naar de huisarts hoor, hier in ziekenhuis oplosbare :)
    maare als je er last van heb naar je HA gaan... kunnen zo niet zien wat het is en als je er last van heb.

10. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik kreeg er tijdens de zwangerschap een bij op mn borst...werd ook stteds groter....5 weken geleden bevallen en nu is hij bijna weg :(

11. nirak

nirak Actief lid

May 19, 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    je doet me aan mijzelf denken! ik had dan geen moedervlek maar ik vond het ook 'raar' om iemand naar mijn 'onderstelsel' te laten kijken.. toen ik moest bevallen in het ziekenhuis door omstandigheden.. zoveel mensen hebben toen naar mijn doos gekeken dat ik het maar een kijkdoos genoemd heb :O
    maar over je moedervlek deze groeien en jeuken door je hormonen! dat zei mijn verloskundige ik had er 1 op mijn rug!
    maar toch voor de zekerheid even naar de dokter!
    sterkte

Share This Page