onverzadigbaar!!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door missmama, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmama

missmama Actief lid

6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    even een vraag over eten, in de eerste weken van mijn zwangerschap kon ik bijna niets eten omdat ik binnen de kortste keren prop vol zat, nu is het zo dat ik alles wat los en vast zit kan eten ik ben echt onverzadigbaar op dit moment. :(

Wat nu te doen, ik kan er toch moeilijk aan toe geven want ik wil ook niet meer aankomen dan nodig is??!!

Groetjes Missmama

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik herken het meid, ik drink nu nog meer water en eet erg veel fruit, zo heb ik in ieder geval het idee dat ik mezelf 'gezond' volprop! hihihi

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zelfdisipline!

probeer je te beheersen :)

succes

4. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ik herken het ook ;)

Maar probeer zoveel mogelijk gezonde dingetjes te eten...fruit...groente noem maar op. Dan valt het bijkomen wel mee!

5. missmama

missmama Actief lid

6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    fruit en water lukt aardig als ik erge trek heb, en me beheersen gaat ook goed tot nu toe,vind het alleen zo`n vervelend gevoel dat ik steeds trek heb!

Ik vind het wel fijn dat ik het hier kwijt kan en dan ook nog goede tips krijg, bedankt alvast!

Groetjes Missmama

6. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Daar zijn we hier allemaal voor ;)

We leren zo ontzettend veel van mekaar...

7. Cherda

Cherda Lid

19 mei 2006
    84
    0
    0
    Duitsland
    Nou, ik heb de hele zwangerschap door al ontzettend veel trek gehad. Wacht nog steeds op het moment dat de maag alleen nog maar plaats voor kleine beetjes heeft, zoals men zegt. Ik probeer tussendoor ook inderdaad gezonde dingen te eten (fruit, joghurt,...), maar bij de maaltijden eet ik gewoon VEEL (ondanks de zwangerschapssuiker)!! Mijn kindjes schijnen het nodig te hebben, want tot nu toe ben ik slechts 11 kilo aangekomen. En dat bij een tweeling!!
    Zo lang je je gewicht in de gaten houdt...

liefs Cherda

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    M'n vriendinnetje vertelde mij wel weer dat je moet oppassen met teveel fruit eten.
    Ik had ook gedacht dat als er iets is wat je onbeperkt zou kunnen eten, het fruit is.
    Vooral omdat ik een slechte groenten eter ben, wil ik dat weleens compenseren met fruit. :D
    M'n vriendin at ook fruit, maar heeft daardoor zwangerschapssuiker gekregen.
    Zou het anders ff nachecken bij de vk. ;)

9. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik heb het andersom
    kan nu bijna nietseten en de weken hier voor at ik echt voor twee bijna

10. Aagje

Aagje Lid

1 aug 2006
    23
    0
    0
    Secretaresse
    Ook ik vreet me helemaal lam, maar kom tot nu toe niks aan. Blijkbaar verbrand ik het allemaal en hebben we het gewoon nodig. Ik heb alleen de laatste dagen wat tegen een warme maaltijd. Op de een of andere manier staat dat me tegen. Dus probeer ik nu lekkere maaltijd salades met brood.

Deel Deze Pagina