M'n dochter is bijna 9 maanden en drinkt overdag nog weinig. Nu is ons schema ongeveer: 07 halve voeding 0930 hele voeding 13 halve voeding 1845 hele voeding en dan 's nachts nog 2 nachtvoedingen (nog restje verlatingsangst, ik hoop dat het straks weer naar 1 nachtvoeding gaat maar neem aan dat dat vanzelf wel weer komt). Ze krijgt dus in totaal wel 5 voedingen maar heel weinig daarvan overdag. Is dit "normaal"? Ze krijgt naast bv natuurlijk ook brood fruit en avondmaaltijd en drinkt tussendoor ook wat water. Het komt me op zich goed uit ivm aflopen voedrecht en dat ze dan de dag kan overbruggen met vaste voeding/water tot ik weer thuis ben om haar live te voeden maar het lijkt me zo vroeg. Dus.. hoort het zo?
Geef je altijd borst of ook de fles? En bedoel je met halve voeding 1 borst? Dat is ook een hele voeding, als je kindje op verzoek drinkt en zelf mag loslaten. Als ze daarnaast ook nog fruit en groente eet en water drinkt én niet vraagt om meer borst én er zijn volle plasluiers, dan zit het gewoon goed!
Ze krijgt bv, maar op werkdagen is dat uit een fles en drinkt ze opeens veel minder (i.e. 80ml ipv 150). Ik bied op de dagen dat ik thuis ben wel gewoon twee borsten aan en die drinkt ze dan ook. Maar eh ja.. ik begrijp het, je hebt gelijk Ze kiest zelf voor hoeveelheid x en vraagt niet meer en heeft genoeg plasluiers dus ze vindt het prima zo
Ik herken het, dl is ongeveer even oud en drinkt ook minder. Ook bij de gastouder drinkt ze voor het eerst haar flesje niet leeg. Heb verder geen tips maar lees graag mee
Hier ook precies hetzelfde ! Volgens mij ook de leeftijd icm dat de vaste voeding gewoon goed vullend wordt. Ik vind het ook jammer dat er een extra nachtvoeding bij is gekomen. Ik heb trouwens een algehele borstweigeraar .