Overstappen van Nurtilon naar Friso

Discussie in 'Voeding' gestart door Kristy, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristy

    Kristy Lid

    4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Hoi Dames

    Ik wil graag overstappen naar Friso normaal 1,ik geef op dit moment 4 flesjes Nutrilon standaard en 2 flesjes bv.
    Maar ik wil graag overstappen naar Friso omdat il daar goede verhalen over heb gehoord en het scheeld weer een paar euro's.
    Maar nu is mijn vraag kan ik gewoon overstappen of moet ik het gelijdelijk doen.
    Alvast bedankt voor jullie antwoord.
     
  2. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Wij zijn gewoon overgestapt zonder problemen
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Gewoon in 1 keer overstappen!
     
  4. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier ook in een keer;)
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dat vroeg ik me dus ook af. Ik gebruik nu Nutrilon Standaard en Omneo gemengd, maar ik hoor ook betere verhalen over Friso.. En het is idd een stuk goedkoper! Ik denk dat ik deze pakken nog even op ga maken en dan Friso ga halen.
     
  6. Marieke74

    Marieke74 Actief lid

    6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Ons dochtertje had veel krampjes bij Nutrilon. We zijn ook in een keer overgestapt naar Friso en sindsdien gaat het hartstikke goed. Wel Friso comfort, anders kwam elke keer de helft er weer uit.
     
  7. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    0
    Bij ons dus precies omgekeerd...ik had eerst Friso normaal maar ivm harde ontlasting overgegaan op comfort. Wat een rotvoeding was dat zeg...heel dik, vervelender om klaar te maken en haar ontlasting werd er alleen maar hader van! Nutrilon Omneo kan je op de normale manier klaarmaken en de ontlasting is weer helemaal goed! Maar goed, als friso voor haar had geholpen had ik daar natuurlijk bij gebleven!

    Ben overigens ook gewwon in 1 keer overgestapt!
     

Deel Deze Pagina