Baby 10 weken draait op buik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vivonne, 26 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivonne

Vivonne Actief lid

19 okt 2020
    192
    177
    43
    Vrouw
    Mijn dochtertje van 10 weken kan zichzelf sinds vorige week van rug naar buik draaien. Leuk maar wel nog heel vroeg!:eek: Ze kan dit alleen nog via de linkerkant en kan nog niet zelf terugdraaien. Nu sinds een paar dagen kan ze dit ook 's nachts in haar slaapzakje met als gevolg dat ik haar constant aan het drugdraaien ben waardoor ze wakker wordt en we beide bijna niet slapen (ze slaapt op dezelfde kamer). Ik ben al met haar aan het oefenen zodat ze zo snel mogelijk kan terugdraaien en ik overweeg een airgosafe topper aan te schaffen.

Zijn er nog dames met tips? o_O

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Leuke fase ja. Denk dat het uitzittennis. Was hier een maandje. :p

3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Stop je de slaapzak al in bij het voeteneind? :)

4. Vivonne

Vivonne Actief lid

19 okt 2020
    192
    177
    43
    Vrouw
    Wordt dat niet juist afgeraden?

Sado vindt dit leuk.
  5. Neilia

Neilia Niet meer actief

ja dat word afgeraden.
    Slaapt ze niet als ze op der buik ligt? Word ook niet aangeraden maar heel veel baby’s slapen juist beter op de buik dan op de rug ;)
    Anders zit er niks anders op dan uitzitten helaas.

Mimus vindt dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.060
    4.313
    113
    Lastige fase en weinig aan te doen, vrees ik. Behalve uitproberen of ze op haar buik wil slapen.
    Mijn zoontje draaide ook met die leeftijd, maar gelukkig niet 's nachts. Overdag was het wel gedoe. Op een gegeven moment werd hij er gelukkig niet meer wakker van.

7. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Geen idee, kan zomaar natuurlijk, wat dat betreft verandert er elk jaar weer van alles. Wij deden dat in ieder geval nog weleens in deze fase. Dan draaiden ze in bed niet naar de buik. Alleen overdag in de box of op een kleedje.

Deel Deze Pagina