Ons zoontje krijgt normaal gesproken 4 flessen van 180/6 en 1 van 210/7. Dan startte hij rond 6 à 7 uur 's morgens, steeds zo'n 3 uur ertussen en dan kwamen we 's Avonds rond 8 à 9 uur uit, fijn ritme. Nu begint ie langer door te slapen, erg prettig voor ons, maar het ritme raakt nu wel een beetje in de war. Ook kan ie nu langer tussen de flessen laten. Zo heeft hij vanmorgen om 8.15 180 gehad en tijdens het wennen op de opvang om 12.15 ook 180. Als het zo doorgaat vandaag dan is zijn laatste fles wel erg laat (en zullen we hem wakker moeten maken) maar zonder die fles heeft maar 4 flessen gehad. Wat is nou handig in dit geval? Straks als ik weer ga werken zal ie eerder zijn eerste fles krijgen dus dan zal het vanzelf wel goed uitkomen denk ik? Moet ik wachten met geven tot hij aangeeft honger te hebben of kunnen we het aanbieden als het 'tijd voor is'? Bedankt alvast! Ohja hij weegt ondertussen denk ik ruim 6 kilo.
Hallo, Je kunt het beste je zoontje nog wakker maken voor de laatste fles, hij is nog wel wat klein om met 4 flessen uit te komen. En wanneer je wacht totdat hij zelf voor zijn fles komt, heb je kans dat hij midden in de nacht om een fles komt. Groetjes, Petra