Waarom mag er op dit forum wel worden gepraat over pendelen of geesten, het paranormale e.d. maar met geen woord gerept worden of het christelijk geloof. Nou kun je zeggen, ja maar dat verloopt meestal niet goed..... maar dit gaat toch nergens over....de een mag zijn "geloof" wel uitspreken en de ander niet....... Ennuh....door deze vraag te stellen denk ik dat ik gauw een slotje krijg
Deze vraag hoort bij over de site... Denk idd dat het nooit goed verloopt en bij pendelen wel wat maakt t uit eigenlijk...hier op het forum word zoveel mogelijk naar de leden zijn mening en ideeen geluisterd dan kun je deze vraag toch normaal stellen, vind em een beetje aanvallend overkomen namelijk. en dat slotje...dat krijg je pas als je vraag netjes is beantwoord denk ik zo, zoals bij iedereen.
Precies, je had het even per pb kunnen vragen. Omdat je er zo lief bij lacht doe ik er speciaal voor jou een blinkend slotje op Het loopt inderdaad ALTIJD verkeerd, we hebben dus deze regels op moeten stellen. Jammer maar helaas. Elmo Edit Elmo: Ik wil nog even toevoegen dat deze regel absoluut niet alleen voor het Christelijk geloof geldt maar voor religie in het algemeen.