Hallo, Ik ben heel erg nieuwsgierig. 8) Ik ben zwanger van mijn 2de kindje, en ben zo benieuwd wanneer het zal komen, komt het eerder dan Alessia (mijn 1ste dochter) of later. Ze zeggen toch van 2de kindjes die komen meestal veel eerder dan de 1ste,waar of niet waar!!!! Met Alessia ben ik bevallen met 40 weken en 3 dagen. Zijn er al vrouwen die van hun 2de kindje zijn bevallen? Zo ja met hoe veel weken was de eerste en hoe veel weken met de 2de? Groetjes Rosanna
Ik heb nooit gehoord dat een 2de eerder zou komen maar wel dat een bevalling sneller gaat! Mijn moeder is van mij 2 weken te vroeg bevallen, van mijn broertje 1 week te laat en van mijn zusje 1,5 week te vroeg! Denk dat t niet veel uitmaakt hoor! Hoop t wel voor je natuurlijk en veel succes he!
Mag hopen dat het niet klopt want mijn eerste dochter is met 33,5 weken geboren. Zou toch blij zijn als deze kleine meid langer blijft zitten, want ik wil deze keer toch echt thuis bevallen.
bij de eerste bevallen met 42,2 wk en bij de tweede met 41,1 wk de derde met 42 wk ik ga nu maar weer uit van 42 wk...