Onvolkomen stuit... of toch niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo hallo,

De 1na laaste keer dat ik bij de vlk ben geweest zei zij mij dat de kleine al lekker met zijn hoofdje naar beneden lag. Smiddags had ik een groeiecho en daar bleek dat die in een onvolkomen stuit lag! (verkeerd gevoeld dus)

De laaste keer bij de vlk vertelde ik dit, en vroeg of zij het nu wel goed kon voelen (het was een andere vlk, hebben er 4 in de praktijk). Zij voelde hem weer met zijn hoofdje gewoon beneden liggen. Toen ging ze het hartje luisteren, en begon ze toch weer te twijfelen!

Ik denk nu echt van... heeft die nou zo'n raar hoofdje/kontje:p?
    En wat als ze het voor dat ik beval niet goed voelen?

Iemand hier antwoorden op?

Groetjes!

2. maikeholewijn

maikeholewijn Nieuw lid

16 jan 2009
    2
    0
    0
    Hoi,

Bij mij lag de baby met 30 weken in een stuit, (inmiddels 32 weken) en hoop dat ie gedraaid is. Moet volgende week weer naar de vk, ze heeft me verteld dat de baby voor de 35e week gedraaid moet zijn anders gaan ze het draaien, weet trouwens niet of ik dat wel wil.

Hoop dat de baby nog goed gaat liggen voor je!

Groetjes!

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier dacht de VK ook hoofdje beneden en was het een stuit.
    Het is soms erg moeilijk te voelen het verschil tussen een hoofdje en de billen. Dus wees niet bang voor raar hoofdje of billen ;) Komt vaker voor hoor. Als de VK t echt niet weet, of twijfelt wordt er vaak wel een liggings-echo gemaakt. (Tenminste, dat hebben ze mij verteld)
    Ik hoop voor je dat ie gauw goed gaat (blijft) liggen.

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    gewoon een echo eisen bij 35 a 36 weken als ze het pas opmerken bij de bevalling krijg je paniek en daar zit je niet op te wachten.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    idd echo eisen want met een stuit mag je zowieso niet thuisbevallen ,zou als verloskundige geen risico nemen lijkt me

Deel Deze Pagina