Fijn dat het gelukt is voor je! ik laat pertinent geen versie uitvoeren vanwege de gevolgen die mijn 2e kindje heeft.
Herkenbaar! Het is verschrikkelijk benauwd een kindje in stuit dragen. Ook hier dus positieve ervaring dat het kindje gedraaid is uit zichzelf
E. lag altijd met hoofdje in bekken, maar tussen de echo van 30 en 36 weken heeft ze toch nog een hele toer gemaakt, dat heb ik goed gevoeld. Dus volgens mij hebben ze nog plaats genoeg om goed te gaan liggen.
Mijn 2e is gedraaid tussen de 34-35 weken. Heb er niks vsn gemerkt, maar voelde ineens geen geschop meer in mijn blaas
Dat is voor mij dus geen referentie ligt hier onvolkomen stuit dus ondanks dat het hoofd boven zit, zitten ook de voeten omhoog in m'n ribben te trappen
Nee. Mijn 2e is meervoudig gehandicapt en alles wat ook maar risico kan geven wil ik vermijden. Voor mij is een versie of stuit bevalling een groter risico dan een keizersnee.
Verschrikkelijk 2 weken geleden met een echo dacht ik dat het misschien gedraaid was... niet dus lag alleen een hand onder de billen beneden te friemelen