Dames, Moest van morgen niezen, en toen kreeg ik me toch een steek/ kramp links onder in mijn buik?! Werd er duizelig van!?? Heb daar tot op heden geen last van gehad. Bedoel, Waren dat mijn banden? die pijn ging over, en daar schrok ik niet zo van maar dat ik er zo duizelig van werd? Wie weet wat het waS?
Jip dat zijn de banden! Zodra ik moet niesten bereid ik me al voor op die heerlijke steek!! Ook als je bv te snel opstaat kan die pijn komen,hoort er bij helaas!!
en dat duizelig worden, dacht echt kiep dadelijk om? is dat een lichamelijke reactie? op de pijn? of? waarop? Nou, als dat zo is, dat beloofd nog wat. Bedoel, lekker was het niet maar kan me niet voorstellen dat dat op kan tegen de weeen straks
En dat is zoooo pijnlijk! Tip die ik je kan geven: knieën optrekken als je moet niezen/hoesten en geen onverwachte bewegingen maken of je buik/benen overstrekken. Zo kan je de meeste pijnlijke steken voorkomen! Duizelingen komen dan van de pijn op dat moment.
Dat duizelig worden kwam waarschijnlijk door de druk op je oren door het niezen. Je evenwichtsorgaantje zit namelijk in je oren. Als daar druk op komt, kun je duizelig worden.
ok, gelukkig, hahah dacht al.. nouw als dat mijn poijnngrens is.. dan word het nog wat! Thanx meiden! Ook voor de tips! Maar vaak is de haaaatjoeewww sneller dan dat ik kan reageren... maar I try! I try!