Nou de titel zegt het al! Het is mijn 2e kindje, zojuist gekeken naar stand van zaken om evt te strippen. Maar ik zit dus nog potdicht, zelfs de baarmoedermond is niet verweekt en/of verstreken. En dat terwijl ik dus wel al 2 weken voorweeen heb, die doen dus niks. Wie heeft dit ook meegemaakt bij 2e of later kindje en wanneer ben jij bevallen? Was dit spontaan of na inleiding/strippen op latere termijn? Weet dat het per persoon verschilt maar ben benieuwd naar de ervaringen!
Ik heb het bij al mijn kinderen gehad. Bij de vierde had ik geen verweking of ontsluiting en twee dagen later spontaan de vliezen gebroken en snelle bevalling. Ook altijd veel voorweeen die niets uithaalden. Sterkte en geduld is helaas het enige wat nu helpt.
Ik zat bij de 2e met 39 weken ook nog dicht, wel was de baarmoeder verweekt. Helaas bleek mijn flow-meting tijdens die zelfde controle niet goed te zijn en is ons meisje dmv inleiden de volgende dag geboren. Ik heb ook bij beide vorige zwangerschappen voorweeen gehad die niets uithaalden. Bij de oudste zelfs vanaf 34 weken al voorweeen pff
Ik heb ook voorweeën gehad maar gisteren zat hier ook nog alles potdicht. Vanwege een hartslag dip op de ctg gaan ze me inleiden. Gisteravond een ballon gekregen, vannacht er uit gevallen, maar toch nog dicht vanmorgen. Toen weer een ballon gekregen en die is er nu ook uit. We zullen morgen ochtend zien of ik ingeleid kan worden. 2e kindje trouwens.
Kan me daar dus zo niks bij voorstellen als alles nog zo dicht zit je toch ineens kunt bevallen! Ik ga maar gewoon uit van 42wk, alles wat eerder is is mooi meegenomen
Ja had ik ook! Met 39+4 potdicht, niks verstreken wat dan ook! Dat was in de ochtend. Mijn zoon werd diezelfde middag spontaan geboren! Was wel mijn tweede.
Bij tweede: 41+4 wkn potdicht niet te strippen. 41+5 wkn spontaan bevallen in dikke 2 uur. Bij derde 40+5 wkn potdicht niet te strippen. 40+6 wkn braken spontaan vliezen, bevallen in vroege ochtend van 41+0 wkn. Alles kan!
Bij de eerste 40+2 om 2u smiddags potdicht en niet te strippen. Bij thuiskomst kwamen de weeën goed op gang en volgende dag is hij geboren!
Hier ook gehad met de eerste en tweede. Eerste werd geboren net 41+4 en de dag ervoor zat alles nog dicht. Tweede geboren met 42+3 en was t zo spuugzat maar alles zat nog dicht. Snacht begonnen de weeën om 0400 uur en om 0620 was mevrouw er
Bizar dat er zoveel potdicht zaten en toch de bevalling snel gestart is Hier nog geen teken van een baby.. En met dit weer ook niet zo erg, want met deze warmte moeten bevallen is ook niet alles