hoi meiden, ik ben inmiddels 30 weken zwanger en slaap voor geen meter. lig constant wakker en lig maar te draaien, niks ligt meer lekker. ben van 's morgens vroeg tot 's avonds moe en rusten overdag komt er maar niet van, daar ik ook nog 2 kids rond heb rennen hier. dus mijn vraag en gewoon benieuwd hoe slapen jullie? heeft er iemand misschien een "gouden" tip hoe je het beste kan slapen? kussie wendy
ik lig alleen op mn linkerzij en op mn rug! verder word ik wel 10 wakker op een nacht dus echt tips heb ik ook niet voor je!
Ik kan niet zonder iets tussen me benen slapen dan komt er teveel gewicht aan een kant van me bekken wat dan pijn gaat doen in bekken en rug. Verder slaap ik als een roos... maar denk dat ik daar geluk mee heb gewoon. Ja, soms lig ik wel eens even wakker van de kleine die Alien speelt in me buik, maar na 30minuutjes is ze dan wel weer even moe.
hier ook een kussen tussen mijn knieen... Maar goed ik slaap redelijk maar als ik me moet omdraaien word ik even wakker...
Ik begin half op mijn zij/buik. Een been opgetrokken boven het dekbed, het andere eronder.. Als ik wakker word, lig ik meestal (schuin) op mijn buik
Slecht! Gouden tip heb ik niet voor je, maar gebruik hier ook een kussen tussen mijn knieën.. Anders slaap ik helemaal niet.
Hier net zo. Ik heb ook al eens met een kussen tussen mijn benen proberen te slapen en met een voedingskussen tussen mijn benen, maar ik vind dat echt niet lekker liggen. Veel te warm zoiets.
Ik lig ook eigenlijk altijd op mijn linkerzij, voedingskussen tussen mijn benen, lekker tegen mijn buik of rug aan gevormd (afhankelijk waar ik op dat moment de meeste klachten heb), en dan kan ik meestal wel een paar uurtjes slapen (tot ik weer naar de wc moet)
Hoe slapen jullie? Vrijwel niet meer. Ben elke nacht wel een paar keer wakker. In elk geval als ik me moet omdraaien. Titanic is terug hoor. En het doet gewoon pijn, of nou ja pijn, pijnloos is het in elk geval niet. M'n onderbuik, m'n banden, m'n bekken... alles protesteert als ik me omdraai, maar ja moet toch gebeuren he Het is maar goed dat we hier 2 matrassen hebben. Ik vrees dat NooNooman anders minstens zo slecht zou slapen en minimaal 6 keer per nacht gelanceerd zou worden van mijn gewoel, gedraai en daarna de enorme plof waarmee ik mezelf weer laat neer komen
Hier wordt ook bijna niet geslapen helaas... Ik slaap met twee kussens een beetje half zittend ivm maagzuur. Maar dan wel op mijn zij, want anders krijg ik zo'n benauwd gevoel. En dan heb ik ook nog vaak een voedingskussen erbij, tusen mijn knieen en onder/tegen mijn buik. En omdraaien is inderdaad een heel project dat regelmatig uitgevoerd dient te worden 's nachts Het begint nu ook erg oncomfortabel te worden als ik te lang op 1 zij lig (zere buik en heupen/bovenbenen). Jeetje, wat een klaagzang heb ik ervan gemaakt zeg... Maar met een voedingskussen slapen is wel een aanrader hoor, ik slaap er wel beter door. Het ligt erg knus, haha!
hier nog geen last van de buik maar wel van slecht in slaap komen en licht slapen. Helaas hoort dit erbij. straks word het nog erger als mijn buik in de weg ligt
nou met een kussen tussen mn benen is dus niks ik draai dar te veel voor heb het geprobeerd maar dat is geen doen. ben vannacht wel op mn linkerzij gaan liggen , normaal lig ik op mn rechterzij maar moet zeggen dat het wel werkt. heb iets beter geslapen vannacht maar nog steeds elk uur wakker om naar de wc te gaan. vanmorgen naar de vk geweest heb 2 gekneusde ribben, waardoor het slapen ook al niet eg goed gaat en de bovenkant van mn baarmoeder is beurs en vooral als ze wakker is dan voelt die plek niet eg fijn aan zeg maar. hoop dat dat dus snel weg trekt dan slaap ik misschien ook wat makkelijker.
Hier ook met een voedingskussen alleen is dat toch niet heel fijn als je regelmatig van ligging moet veranderen vanwege zere en gevoelloze heupen. Jezelf omdraaien is al een hele opgave laat staan met zo'n megalang voedingskussen.
Ik slaap half op mijn zij/buik.. Mijn been die dan "boven" ligt, ligt dan over mijn man en ik kruip tegen hem aan. En als ik op mijn andere zij lig heb ik daar een gewone kussen tussen mijn knieen.
Ik/Wij slapen ook erg slecht. We hebben dan ook een waterbed met 1 zak, dus wanneer ik me moet opdraaien, ligt Joosieman tegen het plafond... We hebben nu 2 nachten geprobeerd om een matras boven op het bed te leggen, maar die is zo hard dat doet alleen maar zeerder.. Vanacht zonder weer geprobeerd, maar ben ik op een dubbele dekbed gaan liggen, dat wil opzich ook wel.. We hebben beide redelijk geslapen.. Maar o wat krijg ik steeds last van mijn bovenbenen:s...hebben jullie dat ook? Ik kan pertinend niet liggen op mijn rug
Ik slaap inderdaad ook bagger. Wissel het af met mijn linker en rechterzij. Maar eerlijk gezegt maak ik me er niet druk om. Slapen overdag lukt me ook niet. Maar ik ben al met verlof, dus ik doe alles lekker rustig aan.......prima zo. Maar heb helaas geen tip voor je! Sorry!