Hallo meiden, Ik heb gister (een dag voor nod) een test gedaan terwijl het nog donker was. Wel een nachtlamp aan in de slaapkamer, maar zag dus maar 1 streep. Wat blijkt ga 2 uur later uit bed en doe de gordijnen open en in het felle licht zie ik dus nog een vage streep. Vandaag cb wel/niet zwanger zegt dat ik niet zwanger ben. Maar die test heb ik vanmiddag gedaan. Vandaag is namelijk mijn nod.. Wat zeggen jullie? Anderen hier ervaring mee? Zitten wel wat krassen op omdat ik er met mijn nagel overheen ben gegaan omdat ik het niet geloofde, haha.
Spannend maar je hebt het streepje pas na afleestijd gezien. Nog een test doen morgen. Ik duim voor je
Dank jullie wel meiden..... Wat hebben wij toch ook altijd met die testen.... Ze verdienden goud geld aan ons, whahaha
Ik vind het wel een mooi roze streepje en goede breedte. Wanneer ik zwanger werd bleven mijn testen altijd wit. Morgen nog eens testen, maar ik denk dat je urine vanmiddag misschien niet geconcentreerd genoeg was. Ik duim en denk positief!
ik denk absoluut positief. Ik vermoed dat je urine voor de digitale misschien te veel verdund is geweest, aangezien het 2v5 streepje echt wel duidelijk is, roze en goede breedte.
Elisah wat raar zeg, had ik niet verwacht eigenlijk. Ik hoop dat je alsnog snel een positieve test hebt!
heb ik ook al eens voorgehad toen ik een zwangerschapstest na een paar uur terug uit de vuilbak viste... Mag je niet doen. valse hoop Hoop dat je snel positief test
Ja echt heel vreemd. Vandaag 2 dagen overtijd. Misschien houd mijn lichaam me wel voor de gek. Ik heb ook enorm rommelende darmen. Kan ook van het eten komen natuurlijk. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen testte ik al heel snel positief. Maar een vriendin van mij testte pas dagen na haar nod positief.
nou zeg Die eerste is toch echt wel duidelijk....ook al was die buiten de tijd. Het zal mij niet verbazen als over een paar dagen je toch ineens wel zwanger blijkt te zijn. Normaal blijft kruidvat bij mij omowit bij niet zwanger, gek joh.
Raaaaar! Die eerste leek echt positief.. Soms zijn streepjes zo onhandig, ik zou een dig proberen 2 dgn na nod
Ik ga zaterdag maar weer testen als ik nog niet ongi ben geworden. Wel krampen nu, maar heel licht met menstruatie sta ik altijd krom en nu niet. Dus ik wacht maar af, pffff
Jammer meis...Heb hetzelfde gehad vorige week. De kvtesten kleuren heel vaak pas na de afleestijd en dan zijn de blijkbaar echt niet meer betrouwbaar. Maar het kan nog, hopelijk heb je snel alsnog een posi test!