kon het niet laten. Vanmorgen nog maar eens getest. en zie hier het resultaat. bovenste is van vrijdag. de onderste van een minuut of 10 geleden. Ziet er goed uit al zeg ik het zelf
dit geeft me wel een beetje moed om volgende week toch echt een kloppend hartje te zien. Ik vind het zo spannend....
Die is de nuchterheid zelve en zegt dus eerst de 12 weken af te wachten. Tja we kunnen ook niet veel anders he. Zelfs deze positest wil nog niet alles zeggen. We wachten af.....
Gefeliciteerd! Wat een knaltest!! Die liegt er niet om.. Ik heb zelf gisteren ook een heel licht positieve test gehad (ik heb vorige maand ook een vmk gehad). Dus ik hoop dat ik over een paar dagen net zo'n knaltest heb als jij!
Super dat je ook een positest in handen hebt. Tis en blijft spannend hoop voor jou dat ie ook zo gaat knallen
meiden even een update Maar we hebben zoals het nu lijkt een plakbeeb afgelopen vrijdag een mooi kloppend hartje gezien en morgen 9 weken Het resultaat van de knaltest in het begin van dit toppic