Overtijd maar negatieve testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ilo14, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie hier misschien ervaring mee?

Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb al verschillende testen versleten. Op 1 daarvan was een licht 2e streepje te zien de rest is echt negatief. Vandaag ook urine ingeleverd bij de huisarts en ook daar is de test negatief.

Vorige maand heb ik een vmk gehad en de huisarts zegt dat het daar mee te maken kan hebben, dit lijkt me echter niet logisch, want ik heb getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt, dus ik weet dat ik afgelopen maand weer een normale cyclus heb gehad met een eisprong. Mijn temperatuur is op dit moment ook torenhoog en wijst absoluut nog niet op een menstruatie.

Net voor de zekerheid ook de verloskundige gebeld om naar hun ervaringen te vragen en zij geeft aan dat ik wel zwanger kan zijn, maar dat er een pauze in de bevruchting zit, waardoor je later positief test. Schijnt vaker voor te komen. Al met al moet ik een week wachten en dan nog een keer testen.

Nou dit is een erg lang verhaal geworden, maar het is ook echt zenuwslopend. Ik zou dan ook graag eventuele ervaringen hiermee willen horen.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    In eerste instantie wilde ik inderdaad zeggen dat het aan je mk kon liggen.......tot ik je kaartje zag want die ziet er toch echt goed uit.

Nu kan het natuurlijk zijn dat je LF wat langer is deze keer zonder reden, kan soms, maar je temp blijft stijgen.

Wanneer was je laatste test?

3. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ja jij door mijn kaart en omdat 1 van de testen heel licht positief was denk ik eigenlijk toch zwanger te zijn. De laatste test was vanmorgen, zowel ik als de huisarts heeft er 1 gedaan en die waren nog negatief.

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    ilo14, ik denk toch hetzelfde als esther. Vooral ook door dat kaartje. Die blijft stijgen en lijkt echt zwanger te schreeuwen.

Zou over een dag of 2 nog een keer testen. Hopelijk ben je zwanger!

5. Hevn

Hevn Actief lid

May 22, 2011
    236
    1
    18
    Misschien testen met zo'n vroege test die je ook een aantal dagen voor je nod kan gebruiken? Die heeft minder hcg nodig om positief te zijn.
    Succes!!

6. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ik neem in ieder geval dit weekend ff rust van het testen, want iedere keer als ik een test doe ben ik weer zenuwachtig. Volgende week kijk ik wel weer verder.

En over een vroege test heb ik niet zo'n goede dingen gehoord. Ik hoor dat die heel vaak negatief aangeeft terwijl een gewone test wel positief aangeeft.

7. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Heeft verder niemand hier ervaring mee? Ben zo benieuwd hoe dat dan is afgelopen.

8. Cheverin

Cheverin Lid

Dec 29, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet precies hoe je je voelt. Ik moest gisteren ongesteld worden maar tot op vandaag is er nog niks. Ik heb een heel regelmatige cyclus dus ik snap er niks van. Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief.... :( Dus nu is het maar weer afwachten en als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben nog maar een keer testen!

enkele vrienden van me hadden dezelfde ervaring, ze hadden toen een week of meer weer een test gedaan,toen was het wel positief.
    Niet te snel opgegeven dus, het kan heel goed zijn dat er nu nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je urine zit en over een aantal dagen of weken wel :p Het hormoon verdubbelt zich elke 2/3 dagen!

ik heb zelfs ooit in e tijdschrift gelezen dat men pas na 9weken e positief test had.. ik kan zelf ook niet zolang wachten,ik ben echt benieuwd, maar geduld is een schone zaak..

9. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Nou cheverin voor jou ook spannend dus. Ik hoop idd dat er gewoon laat hcg aangemaakt wordt, maar vorige maand teste ik 15 dagen na mijn eisprong positief (daarna vmk) en dat was nu niet het geval.

We kunnen helaas niks anders doen dan afwachten. Ik vind het al knap dat je het bij 1 test kunt laten en dan pas over een paar dagen. Ik heb al 4 testen versleten :p maar ik wacht nou ook weer tot volgende week.

10. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Met m'n dochter testte ik 6 dagen overtijd pas positief, wat een zenuwslopende week was dat :p.

Met deze zwangerschap ongeveer een dag of 2 (durfde niet door m'n miskraam, zat ook zwaar trillend op de wc). Mijn cyclus was heel regelmatig en werd van de ene op de andere maand een week langer. Hoop natuurlijk niet dat dat voor jou ook zo is!!!

Laat het dit weekend inderdaad maar even rusten, hopelijk maandag een betere dag!

11. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Het is zeker zenuwslopend. Het zou bij mij wel een beetje raar zijn als mijn cyclus een week langer is, want ik weet door het temperaturen en ovulatietesten precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad en die was gewoon op tijd. Je lf kan dan toch niet in 1 keer 5 dagen langer worden.

Maar in ieder geval fijn om te horen dat je alsnog bij 6 dagen overtijd positief testen. Dan heb ik ook nog een kans :)

12. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.3 x heel licht positief getest 2 dgn, 1 dg en op nod. Vanochtend met digi clear blue negatief. Nu 2 dgn overtijd en nog steeds niets. Ik heb ook ovu testen gebruikt dus ben redelijk zeker van mijn nod. Ik ben bang dat we niet anders kunnen als afwachten. Ik ga dinsdag nogmaals testen en bellen met de verlos als de tsst weer negatief is.

13. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ik ben idd ook bang dat er niks anders op zit dan wachten. De dokter en verloskundige hebben aangeraden over een week weer te testen. Ik denk dat ik dan ook woensdag pas weer ga testen of zo, want van negatieve testen wordt ik alleen maar zenuwachtig. Al ben ik dat zo ook al wel :p We houden elkaar in ieder geval op de hoogte he.

14. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Het is dat je een temperatuurkaart bijhoudt dus weet wanneer de ovulatie is. Anders zou ik zeggen da je cyclus misschien ( net als bij mij) langer wordt. Bij mij nu dag 40 en weer negatief getest.. Zat normaal rond de 30-32 dagen cyclus. Irritant!
    Maar ik wens je succes, week wachten en opnieuw testen zou ik zeggen.

15. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ja dat is idd het punt. Ik weet dat mijn cyclus eigenlijk niet langer zou kunnen zijn. De enige verklaring die ik dus zelf heb is zwanger, maarja ik wil er ook niet teveel vanuit gaan, anders is het dadelijk zo'n teleurstelling.

16. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Ik ben net ongesteld geworden, erg vreemd allemaal, maar niet zwanger dus.

17. Olakidee

Olakidee Bekend lid

Oct 17, 2012
    688
    6
    18
    Balen, maar wel duidelijkheid! Succes verder.

18. Cheverin

Cheverin Lid

Dec 29, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had zo voor j geduimd, succes verder en nogmaals proberen..;)
    ik zit ook nog te wachten..:(

19. ilo14

ilo14 Actief lid

Aug 15, 2012
    215
    1
    18
    Female
    Dank jullie wel. Het was gisteren wel even slikken, maar goed. We gaan gewoon maar weer verder. Ik duim nog voor jullie dat jullie wel positief gaan testen.

20. Cheverin

Cheverin Lid

Dec 29, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gister ongesteld geworden, k snap er niets van, ik heb ook nooit zo e lange cycl ghhad,, ik ga gewoon verder, op naar ronde 2

Share This Page