Hoi lieve dames hier... Ik moet even mijn verhaal kwijt... Vandaag is mijn zevende dag van overtijd zijn.. Thuistesten geven de ene keer een vage positieve uitslag, de andere keer een negatieve... Ik ben al naar de dokter geweest, en de test daar was ook negatief (gewone urinetest). Maar mijn ongesteldheid blijft uit. Volgende keer moet ik nog een keer terug naar de dokter om te testen omdat het misschien te vroeg was afgelopen dinsdag. Overigens heb ik gisteren een test besteld van Matcare en als het goed is ligt die morgen in mijn brievenbus. Mijn gevoel zegt me dat er vroeg of laat een positieve uitslag moet uitkomen. Ik heb ook last van gerommel in mn buik, soort van ongi pijn, soort van druk ook, ik moet veel plassen en ben echt ongelooflijk moe de hele dag door. Wie o wie heeft dit ook al eens meegemaakt en wat voor acties heb je ondernomen en wat kwam er uit? Ik hoop reacties te krijgen, want ik zit er echt mee... Mijn vriend heeft namelijk vorige week dinsdag een punt achter onze relatie gezet en vrijdag had ik ongesteld moeten worden. Mijn lijf is hier heel stipt mee, dus ik vertrouw het niet. Voor de volledigheid, ik heb gewoon netjes de pil geslikt, dus dan zou het 'door de pil heen' moeten zijn gegaan... Dankjulliewel alvast!
Hoi, Wat vervelend deze situatie Ik weet natuurlijk ook niet of je wel of niet zwanger ben, maar de meeste hier waren ervan overtuigd dat ze altijd stipt op tijd waren met hun menstruatie (inclusief ik) en in een keer dan toch overtijd zonder zwanger te zijn. Factoren als stress kunnen er ook voor zorgen dat je overtijd bent en als je de pil heel netjes slikt (en niet ziek bent geweest of antibiotica hebt geslikt) is de kans erg klein dat je 'door de pil heen' zwanger bent geworden. Als je wel steeds vage testen hebt gehad kun je misschien te vroeg zijn met testen, zou idd gewoon morgen voor de zekerheid nog een keer testen. Ik hoop dat je er uit komt, heel veel sterkte gewenst. Groetjes, Roxy
Hoi Arianne. Wat een vervelende situatie zeg. Een aantal keren een positieve uitslag en een aantal keren negatief. Ik kan zo ook niet zeggen of ik wel of niet denk dat je zwanger bent. Ik zou inderdaad over een aantal dagen nog eens testen en anders even naar de huisarts gaan. Succes en sterkte deze tijd!
Hoi hoi, dankjullie voor jullie reacties! Als het goed is heb ik zometeen die matcare test in de brievenbus liggen. Moet je daarmee trouwens met ochtendurine testen of kan deze op elke gewenst moment (aangezien deze gevoeliger zou zijn)? Misschien voor de zekerheid toch maar wachten tot morgenochtend. Ik had gisteren toen ik naar de wc ging bij het afvegen een soort van rozige afscheiding. Nou schijnt dat ook een teken te zijn dat het positief is, dus ben erg benieuwd naar de uitslag van de matcare test...! Overigens heb ik nu niet zo heel erg veel stress momenteel. Ik heb voor hetere vuren gestaan (met mijn gezondheid) en toen liet mn periode zich ook niet uit het veld slaan... Dus ik denk zelf dat het daar niet aan ligt... Overigens ben ik wel van plan mijn verantwoordelijkheden te nemen als het een positieve uitslag mocht zijn, het is wat mij betreft welkom
Jeetje wat een vervelende situatie. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Wil je het zeker weten zou ik morgenvroeg pas testen. Maar als je 2 testen hebt, en je kunt niet wachten... Houd ons op de hoogte!
Hoi Arianne, Ik zat vorige maand in hetzelfde schuitje, nou in ieder geval dat ik niet ongesteld werd. Deze maand wel gewoon ongesteld geworden. Ik heb dus gewoon een maand overgeslagen! Het kan ook komen omdat je al heel lang de pil slikt en je lichaam hieraan "gewend" raakt. Ik was ook helemaal zenuwachtig, 4x een test gedaan en allemaal negatief. HA zei tegen me dat ik geduld moest hebben. Er schijnt dus niks aan de hand te zijn. Misschien heb je veel last van stress omdat je vriend een punt achter de relatie heeft gezet. Succes ermee meid!
Hoi ladies! Morgenochtend moet ik bloed laten prikken en dan zal er een boel duidelijker worden..! I'll keep you posted! Groetjes Arianne