testen voor nod

Discussion in 'Eerste symptomen' started by njoy25, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njoy25

njoy25 Lid

Jun 27, 2008
    30
    0
    0
    juf
    Het is nu 5 dagen voor mijn nod en ik kan eigelijk niet wachten met testen! mijn verstand zegt dan ik nog even 5 dagen moet wachten maar mijn gevoel wil zo graag!
    ik heb namelijk ook zeer pijnlijke borsten en constante krampen in mijn onderbuik (eierstokken?).

Wie heeft er ervaring met het testen voor de nod, en wat waren resultaten ? kan ik positief testen of kan dit echt alleen maar naar je nod?

groetjes

njoy25

2. anietje

anietje Actief lid

Nov 16, 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik zou voor de zekerheid toch nog ffies afwachten ookal wil je graag ;)
    Teleurstelling voorkom je dan misschien omdat je er misschien stiekum toch vanuit gaat.
    wel veel succes
    liefs Anita

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb gister vier dagen voor nod positief getest, maaarrr weet als geen ander dat het ook fout kan gaan (heb een miskraam gehad).
    dus ik denk dat ik pas echt blij ben als ik een goede echo gehad heb. ;)

succes, hoop voor je dat het raak is! ik zou me wel nog even inhouden met testen; ik had heeeeel gevoelige, maar de meeste tests reageren pas later op hcg (rond je nod)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb nu 3 dagen voor de NOD positief getest.
    Als het kan ou ik nog effe wachten!

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Ook ik heb 3 of 4 dagen voor NOD getest, was heeeeeeeeeeeeeeeel licht, dag erna minder licht, en gisteravond en vandaag op NOD vet ZWANGER op de digi Clear Blue.

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    3,028
    0
    36
    Beverwijk
    kijk maar naar me banner :D

7. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik heb bij 2 zwangerschappen vroeg getest (eerst zw was uiteindelijk een missed abortion) en mn tweede een gezonde zoon hih

Heb bij 5 dagen voor nod getest (matcare)

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo!

ik heb e en een vraagje, ze zeggen dat de kruidvad test van 7 euro erg gevoelig is, klopt dat?

ik kan ook niet meer wachten, zit 5 dagen voor mijn nod en pff word bijna gek! normaal test ik nooit en wacht tot mijn nod.. maar nu!

ik wil zo een test gaan halen :oops: maar welke is gevoelig..?

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Ik zit 2 dagn voor mijn NOD en ik kan ook niet wachten om te testen. Heb wel al vanaf mijn eisprong steekjes in mijn onderbuik, misselijk, sinds een paar dagen ook last van mijn onderrug, steken in mijn borsten vanmorgen ook echt pijnlijke en gespannen borsten.... Hoop zo dat het deze keer raak is maar ik heb mezelf echt voor gehouden pas te testen als ik een paar dagen overtijd ben...

Ladies veel succes allemaal ! En ik duim voor jullie !

liefs Sushi

10. njoy25

njoy25 Lid

Jun 27, 2008
    30
    0
    0
    juf
    Bedankt voor de reacties dames,

ondanks dat sommige van jullie positief hebben getest voor de nod wacht ik toch maar tot mijn nod. ( nog 3 dagen) ik ga vandaag op vakantie en neem de test mee in mijn koffertje! en wie weet maak ik wel een rond reis door Denemarken en Zweden met z'n drietjes!

Groetjes
    njoy25

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Spannend hoor. Ik heb het één keer gedaan en dat was dus echt een domper. Sindsdien doe ik het dus ook niet weer, ik wacht rustig af....tot dat ik één dag over tijd ben en dan rén ik naar de winkel voor een test ;)

12. OliviaSophie

Jul 20, 2008
    11
    0
    0
    Dag meiden!
    HERKENBAAR!
    Ook ik moet nog even een dag of 3 wachten en hou het bijna niet uit....
    Zo spannend allemaal.
    Ik heb 2 dagen geleden toch een test gedaan, tja....niet zwanger natuurlijk. Is ook wel logisch, alleen is het wel een een beetje rot gevoel. Ik dacht meteen, zie je wel, ik voel vanalles en ik krijg geen baby. Natuurlijk is het nog gewoon te snel, elke dag is bijna te lang.
    Ik denk dat ik ga proberen te wachten tot maandag of dinsdag, dan weet ik bijna zeker dat de uitslag, wat die dan ook is, een realistisch beeld geeft.
    Ik hoop van harte voor jullie dat er ook een kindje in jullie buik groeit. Een prettige vakantie, die wordt dan wel heel erg bijzonder!

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo Ladies,

Ik wil zo graag testen... had vanmorgen echt last pijnlijke opgezette borsten. Normaal nooit eerder last van gehad als ik ongesteld moet worden, dus zou het dan toch.....
    Morgen moet ik het worden, kan ik morgenochtend al testen ? Of moet ik echt wachten tot dat ik 1 dag overtijd ben ?
    Spannend hè allemaal, ik hoop voor jullie allemaal dat we volgende week in blijde verwachting zijn !

liefs Sushi

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik testte 1 dag voor nod met een korte cyclus positief bij beide zwangerschappen......MAAR bij deze zwangerschap 5 dagen ervoor negatief!
    Dus misschien handiger om te wachten tot 2 dagen voor nod of 1 dag ervoor dames?
    *zekere voor het onzekere*

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik heb deze week op 10 of 11 dpo (weet niet helemaal zeker wanneer ei was ;) ) negatief.

Maar bij mijn vorige zw testte ik ook nog 2 dagen voor NOD negatief en 1 dag na NOD pas heeel licht positief.
    Dus ook een beetje dom om te vroeg te testen van mij....

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

testten jullie i.v.m. kwalen eerder?
    Of echt uit nieuwschierigheid?

Ik kan normaal ook niet wachten met testen omdat ik steeds allerhande kwalen heb. Nu nergens last van dus ook minder behoefte om te testen.

Luna1

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jaa hor 3 dagen na nod zei digi ook ZWANGER!

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hi, ben je bezig met een olifantendracht? :) zie je banner...

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest, een lichte streep, smidags een cb digitaal gedaan en ja hoor ZWANGER! en nu zijn de zwtesten heel erg donker!

20. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Haha goh, ik heb dat nou ook!

Heb volgens mij iets gevoeld wat op een innesteling leek, dag 3, 4 en 5 na mijn eisprong. Steken in mijn buik, heel onderin, die kwamen en weer gingen.. dit ongeveer een minuut lang...

Het enige wat ik nu heb is dat mijn buik pijn doet bij inspanning (bol maken, niezen, gapen, hard uitademen enz...) Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook...

als het klopt hoe ik mijn eisprong heb gevoeld, was dat de 24ste... d.w.z. een cyclus van 26 dagen na mijn miskraam van 12 juli..

Dus NOD= 7 aug

Ik heb mezelf voorgenomen om pas 8-8-8 te testen :)

Share This Page