Hoi dames, twee maanden geleden ben ik een maand lang ongesteld geweest. Hiervoor bij de gyn geweest en uitstrijkje en soa onderzoek gehad. Er kwam niks uit. Ook een echo gehad en geen zwangerschap te bespeuren ondanks positieve test. Nu is het zo dat ik al 23 dagen niet menstrueer dus dacht vanmiddag laat ik een testje doen om te kijken. Nu komt er dit uit... zien jullie het plusje ook? In het echt is hij even dik als de controle streep en staat er duidelijker dan op de foto. Ik heb geen idee waar ik zit in mijn cyclus dus weet ook niet of hij genoeg positief is.. morgen sowieso de dokter maar bellen... oja de andere test ook uit de verpakking gehaald en tegen de zon in gehouden maar er staan geen voorgedrukte lijnen op deze test wat vinden jullie ervan?
ik zie hem wel. al heb ik slechte ervaringen met deze testen. zou een 2voor5 test doen, die is duidelijker
De 2v5 heeft bij mij al 3x een vals positief resultaat gegeven dus die wil ik niet meer. Daarom deze gekocht
Ik heb hier ook slechte ervaringen mee (met zelfs een duidelijkere streep). Ik zou ook een ander merk doen.
Ik vind dit prima testen bij mijn eerste dochter 4dagen voor NOD positief, het streepje die jij nu hebt zo zag mijn test er ook uit de tweede keer en ondertussen toch al terug bijna 17w zwanger! Laat maat gelijk je bloed prikken deze week weet je het zeker! Succes
Ja ik ga morgen wel ff de dokter bellen ook omdat ik mn cyclus gewoon niet weet. Dan heb ik idd de zekerheid van wel of niet... maar ben wel benieuwd of jullie hem ook zien
Roos28, Dus omdat ze een licht streepje op haar zw test heeft moet ze maar gelijk bloed laten prikken?? Tja zo gaan de zorgkosten wel omhoog Volgens mij is nogmaals testen en kijken of de streep oploopt nog steeds de beste manier. TS, Je menstrueert nu 23 dagen niet. Je kan dus nu net voor eisprong (lange cyclus) of een week na eisprong zitten. Ik zou over een paar dagen nogmaals een zwtest doen. Als je zwanger bent zal het streepje duidelijker moeten zijn. Is de test negatief zou ik een week daarna nogmaals testen. Een bloedtest doen heeft nu nog geen toegevoegde waarde. Stel dat er geen hcg wordt gevonden weet je nog niet waar je zit in je cyclus.
Ik zie wel iets... Weet je.. Als hij duidelijker wordt kun je uitgaan van een zwangerschap. Ik zou dus gewoon deze nog een keer doen om te kunnen vergelijken
welke clear blue is nu het gevoeligst? degene die zwanger/niet zwanger aangeeft of die met weken indicator?
Ik zie ze ook duidelijk hoor. De cb met weken indicator schijnt gevoeliger te zijn geloof ik. Je zou ook de kv testen 2 voor 5 euro kunnen proberen. Als daar een duidelijk tweede streepje op komt te staan kun je gerust de cb doen.
de kruidvat 2v5 wil ik niet meer gebruiken omdat ik daar al drie keer positief mee getest heb terwijl ik na een dag weer ongesteld werd...