Beste, ik zit met een probleem! Afgelopen nacht heb ik vreselijke kramp gehad, deze morgen had ik wat bloedverlies en af en toe heb ik nog eens een kramp. Iedereen die mij ziet zegt dat mijn buik gezakt is! Ons kleintje beweegt nog steeds heel goed maar toch ben ik bezorgd. Ik heb de laatste tijd soms eens bloedverlies maar niet veel. Mijn bekken doet ook al een hele tijd vreselijk veel pijn, vooral als ik lang gezeten heb! Wat zou dit kunnen betekenen? Ik moet volgende week dinsdag op controle maar als u denkt dat er iets is bel ik de gyne op! Ons ventje is wel al groter dan gemiddeld en ligt al in positie, de gyne zei dat ik de resterende 2 maand niet zal uitdoen, maar nu is het toch nog wel heel vroeg, niet? Al bedankt vor je reactie! Veel liefs
hoi Bianca, waarschijnlijk heb je indalingsweeën gehad. Dit kan geen kwaad. Ik zou wel even contact opnemen over het bloedverlies, overleg even met je arts over de hoeveelheid, kleur enzo. Dat je bekken pijn doet komt door de hormonen en waarschijnlijk ook omdat het kindje al wat is ingedaald. Mirjam