Menstruatievraagjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik menstrueer om de 28 dagen heb een nette cyclus en voel mijn eisprong ook altijd :D

    Alleen mijn menstruatie wisselt nogal en daarmee bedoel ik dat ik eerst bruinverlies krijg en dan bloed een dag of 3 en dan weer bruin en bloed etc. ik ben meestal in totaal 5 of 6 dagen ongesteld.

    Soms heb ik geen bruinverlies maar meteen bloed en dan 5 dagen bloed zonder bruinverlies :confused: het is heel verschillend, dit heeft toch geen invloed op het zwanger willen worden of wel?

    Ik hoop dat jullie antwoorden voor mij hebben!
     
  2. Niet meer actief

    Ik denk niet dat het uitmaakt hoe je menstruatie verloopt de ene keer heb je waarschijnlijk nog oud bloed aan de wanden van de baarmoeder zitten die bij de volgende cyclus wel lokomen en hierdoor is het dan bruinig of at klnterig.
    Ik zal me daarover geen zorgen maken meid.
    Je cyclus loopt netjes nu en 5 6 dagen is oook gewoon normaal
     
  3. Niet meer actief

    Wat een prettige geruststellen zeg bedankt Paula :D

    Ik heb een hele nette cyclus dat wel, ik voel altijd mijn eisprong en gebruikt voor de zekerheid ook nog ovulatietesten en die zijn dan altijd dik positief. ;)

    We zien het wel op 24 maart ga er in ieder geval met volle moed heen dat heb ik mezelf voorgenomen :D
     
  4. Niet meer actief

    idd gewoon afachten helaas kun je meer niet doen. Er is nog iemand hier die bij ronde 11 zwanger is geworden terwijl ze zelf het gevoel had geen kinderen te kunnen krijgen. Dus zo zie je maar weer

    Er teveel mee bezig zijn maakt wel de teleurstelling groter dus zoek afleidign rond je NOD.
     
  5. Niet meer actief

    Ik las het verhaal van Channie, die nu zwanger is na 11 maanden mooi he :D
     
  6. Niet meer actief

    ja echt heel gaaf voor haar zeker als je zo'n gevoel heb dat het nooit zal lukken
     

Deel Deze Pagina