hallo ik ging laatst naar wc en toen ik doorspeolede keek ik toevallig om en leek het of ik een slijmpropje zag liggen, darana had ik een paar x (soory) dikk slijm wat een beetje rood rozige draadjes er doorheen leek, ik ben 39weken zwnager zegt dit iets? en bij controes voeln ze normaal op mn buik maar hoe weten ze dan of het hoofdje helemaal vast ligt want dat schijnt bealngrijk te zijn dat als je vliezen breken en het ligt niet vast moet je toch meteen gaan liggen? hij zegt altijd wel het daalt goed in maar weet dus niet of t vast ligt, doen ze controles alleen uitwendig omdat je ook wel s hoort dat mensen zeggen de baarmoederhals is al verweekt... sorry voor lange verhaal mara komt steeds dichterbij dus nogal spannend hoop dat u me kunt helepen x
Hoi meyou, Helaas zegt een slijmprop weinig, meestal verlies je het in delen gedurende de laatste weken en soms kom je het pas tegen bij het persen. Dus helaas. Uit je verhaal begrijp ik dat het hoofje nog niet vast ligt maar wel is ingedaald je mag dan gewoon blijven lopen als de vliezen breken. Twijfel je dan kan je altijd je verloskundige bellen om te vragen of je mag bljven lopen. Het heeft weinig meerwaar om nu een inwendig onderzoek te doen, ook al zou je 1 cm ontsluiting hebben, je hebt goede weeeen nodig om er 10 cm van te maken. Het zegt helaas zo weinig. Succes met je aller laatste loodjes, Imke