Vrouw bevalt van 18e kind Een Roemeense is in Canada bevallen van haar achttiende kind. Voor baby Abigail kwamen Ioana (23), Alexandra (22), Anca (21), Adrian (19), Raluca (18), Alex (15), Lidia (14), Timothy (13), Sefora (11), Otniel (10), Miriam (9) Simion (8), David (7), Aaron (6), Naomi (5), Filip (4) en Paula (23 maanden) ter wereld. "Ik kijk nu al uit naar mijn volgende", zegt moeder Livia tegen CBC News. Ook vader Alexandru (51) is dol van blijdschap. Het echtpaar ging in 1990 in Canada wonen. Grote kinderplannen hadden ze toen niet, zeggen ze. Alle bevallingen verliepen probleemloos. Alleen zoon Filip werd gehaald met een keizersnede. De familie woont in een huis met zeven slaapkamers en twee badkamers. Televisie hebben ze niet, de kinderen entertainen elkaar.
Die opmerking al van; ik kijk nu uit naar de volgende. Tja waar ligt de grens dan... De kinderen voeden elkaar bijna op want moeders heeft er tijd meer voor en ze is het overzicht kwijt met zo veel kinderen.
hmmm...klinkt echt heel erg onaardig!en dat van een vrouw... ze zijn zeker heel gelovig. vroeger was de normaalste zak van de wereld om veel kinderen op de wereld te brengen, mijn omas,opas hadden allemaal 12-16 broers en zusjes. nou, ze hebben kamers genoeg voor 18 kinderen blijkbaar, ze zijn niet minder gelukkig dan anderen, een TV in huis maakt mensen niet gelukkiger.
Als zij dat zo willen, dan is dat toch hardstikke mooi voor hun. @maud, zo'n opmerking zou je idd niet (van een vrouw) verwachten...beetje jammer.
Denk niet dat die opmerking "vulgair" bedoeld is, tis gewoon een soort "bouwvakkershumor". Hoeveel bevallingen zou een menselijk lichaam eigenlijk aankunnen?
Mja kan zijn maar ik dacht t ook stiekem hoor Maar idd als ze het kunnen bekostigen en er gelukkig mee zijn. Waarom niet? Ik bedoel die vrouw heeft even veel keuze als de rest van ons tegen woordig om niet zwanger te worden. Zij het door de pil oid te nemen of gewoon door onthouding in de tijden dat je vruchtbaar bent. Ben er soms nog wel jaloers op ook. Al vind ik 18 nou ook weer niet nodig. Maar n groot gezin (groot voor de maatstaven van tegenwoordig) lijkt me toch wel wat soms. Maar ben 34 en mn 3e komt er nu aan dus echt n groot gezin haal ik niet meer (of t moeten er toch stiekem 2 zijn en de volgende weer...dan komt t dichterbij de "groot")
kun je nagaan hoe lang die vrouw eigenlijk al niet haarzelf is, ze is constant zwanger en door de zwangerschapshormonen verander je vaak toch wel wat. ik vind 1 al druk!
Misschien word zij er juist gezelliger van. Ik was zo chagarijnig tijdens mijn zwangerschap dat 18 keer me echt mijn relatie zou kosten hoor . Maar wie weet is ze op haar eigen hormonen wel een heel naar mens, en met zwangerschapshormoon een engeltje. Toch knap ook van die man.