Dag dames, Weet iemand of er in Drachten of Frieschepalen een indoor speeltuin of iets anders leuks binnen is dat geschikt is voor 11 jarigen? Ik kan het via Google niet vinden.
Ze hebben bij de Naturij (kinderboerderij in Drachten) een kleine ballorig, maar ik weet niet of 11 jarigen dit leuk vinden...
in drachten heb je inderdaad een kleine ballorig. voor een 11 jarige ben je daar denk ik vrij snel uitgespeeld. ballorig in heerenveen is dan weer het dichts bij verder is er in bakkeveen nog een speelpark alleen dat is toch meer buiten. voor de rest kan ik me zo niks meer bedenken is die omgeving.
Dank dames, maar het moet echt in of vlakbij Drachten zijn. Andere ideeën voor iets dat overdekt is zijn ook zeer welkom! Speeltuin, lasergame etc.
Ik woon in Drachten. Wat wil je doen, gewoon iets overdekts? We hebben wel een leuk subtropisch zwembad. En wanneer? Er zijn hier de komende dagen een paar festiviteiten ( Simmerdeis = zomerdagen ) Bandjes is het centrum enzo. Ze voorspellen voor komend weekend wel mooi weer, dus zwembad een optie? Verder is er de naturij ( kinderboerderij met kleine speelmogelijkheid ) ook wel leuk bij mooi weer. We hebben een bioscoop ( slecht weer scenario ? ) Ik hoor het wel als je meer of andere tips wilt! Groetjes Gemma
ja de naturij is vet leuk een grote kinderboederij met een indoor ballorig inderdaad lijkt me niks voor een 11 jarige al hoewel ik gister gesmeekt heb aan een vriendin volgende mee te mogen
Dank dames, het is voor morgen. Manlief is op kamp met groep 8 in Bakkeveen en heeft een activiteit nodig omdat het morgen lijkt te gaan regenen. We hadden gekeken het speelpaleis in Bakkeveen maar dat leek ons wat te kinderachtig. Dus... een activiteit voor 11 jarigen, in Bakkeveen of maximaal Drachten van 12u tot 15u