Hier hebben de boeren hun grond op de velden half verloren door de regen. Lag op onze straat, Berg en Terblijt en Meerssen.
Hier nog steeds droog, maar word nu wel wat bewolkt. Tot nu toe bij elke hevige regenbui geen druppel gezien bij ons dus hopelijk slaan we het nu weer over
Wij zijn op vakantie omg eindhoven. 3 uur ff flink wat regen en onwerr maar nu lijkt het over te waaien.
Hier (ook omgeving Eindhoven) nog droog! Vlakbij Eindhoven ligt zo'n breuklijn. Vaak aan de ene kan van Eindhoven wel regen/onweer, andere kant niet. Volgens buienradar lichte regen na 21.00u.. jammer.. had gehoopt dat de warmte wat uit de lucht zou gaan na een flinke regen/onweerbui..
Hier (groene hart) nog steeds droog en volgens buienradar blijft dit ook zo. Hadden we net zo goed kunnen bbq-en.
Hier regent het ineens enorm. Onweert aan 1 stuk door, maar is niet heel dichtbij. Buiten tussen de buien door is het heerlijk. Zodra het droog blijft zet ik alles open om te luchten
Hier sinds 20 minuten ook lekker regen! Heerlijk! Behalve dat ik de zolder kon dweilen omdat ik dacht dat dat kiertje open geen kwaad kon.
Heb een paar verkoelende druppels gehad dus viel mee! Het is nu hier vanaf 18:45 aan het onweren en regenen maar niet zo erg als toen ik op mijn werk was. Waar mijn man werkt regende het ook flink. Allemaal Zuid West Brabant maar wel kilometers uit elkaar. Is allemaal heel plaatselijk dus . Ben wel blij met wat regen hier, hopelijk stopt het een beetje op tijd, kunnen we alles nog lekker tegen elkaar open zetten.
Nou idd heel plaatselijk idd. Hier vanaf 16.00 uur al aan het spoelen. Rond 18 uur wat minder hard maar nu weer opnieuw. Met de achterdeur open versta ik de tv amper door de harde regen en onweer en het zand spoelt gewoon tussen de tegels uit.
Hier nrd Holland vlakbij alkmaar een paar drupjes gehad en meer niet. Hoop voor de lopers in Alkmaar dat ze toch kunnen rennen voor t goede doel. Van mij mag t vannacht wel even los gaan.