Hier (Friesland) begint het nu net een beetje te regenen, rond 17.00 wel wat gerommel maar verder nog niks. Het is ook nog steeds erg benauwd.
Ik had er ook op gerekend en gehoopt.. dat het flink zou knallen en regenen zodat de planten water krijgen. Scheelt mij een hoop werk Maar helaas
Hier inmiddels wel een afkoelend windje en in de verte bliksem. Maar nog geen regen. Het lijkt hier net voorbij te trekken. Maar goed. Is laatste dag kermis hier
Bizar hoe groot de plaatselijke verschillen kunnen zijn, ik was zondag ook in het zuidoosten van het land en toen onweerde en regende het op een gegeven moment juist heel hard! Nu in het midden van het land gewoon regen
Mijn man is als de sodemieter naar huis gereden want in Brabant komt geen onweer en de rest van het land is kode oranje. Gezellig die hittegolf.
Ik dacht ook dat het meeviel. Keek op buienradar. Dus toch gaan hardlopen om 8 uur.. ik was half 9 thuis en zeiknat tot op mijn onderbroek!
Hier een buitje gehad. Stond als rood en zware neerslag op buienradar, maar het stelde weinig voor, west Gelderland.
Hier in zuid-oost brabant zijn 4 druppels gevallen met een klein briesje van 10m. We zaten echt te wachten op een beetje verkoeling
Wat daar is uitgekomen is hier gepasseerd. En van Aken richting de kanten van Heerlen getrokken. Hoorde donder in de verte wat niet normaal was. 15 minuten lang gedonder aan 1 stuk door hè. Geen seconde stilte. Was best akelig om te horen. Zat al m'n zandzakken klaar te leggen. Gelukkig langs ons door gegaan en ook maar 5 druppels gevallen. Begon om 15u wel goed af te koelen. Uur na dat gedonder zag ik het eerste filmpje al van Aken
Wij een regenbui en onweer in de verte... 5min rijden hier vandaan heel veel wateroverlast echt bizar.
Haha, grappig is dat toch. Ook ik woon vlabij Alkmaar en hier regende het behoorlijk en ook best lang. Gek he, hoe plaatselijk die buien kunnen zijn..