Heb via de zoekfunctie gekeken maar helaas zijn alle fotos al verwijderd, ik wil dit weekend onze toilet gaan aanpakken aangezien de bril stuk is, en dacht dan pak ik het maar meteen goed aan! Wil graag iets van een thema ( maar wat?! ) want helaas hebben wij geen mooie tegeltjes tegen de wand dat ik het zo kaal wil laten dus showen maar!
Ik kijk ff mee. Wij gaan deze zomer onze toilet volledig verbouwen. Kan wel wat ideetjes gebruiken!!!
Ons toilet ziet er nog prima uit... Grote donkergrijze tegels van natuursteen... Maar ik zou graag een keer de grond/muur met van die marokkaanse/portugese tegeltjes bekleden. Krijgt zo'n frisse, etnische uitstraling. Ik vind dat erg mooi!
Haha je hebt mijn grapje ingepikt. Zoiets wilde ik ook plaatsen. Wij hebben zelf geen thematoilet omdat we glimmende tegeltjes tot bovenaan hebben. Je kunt er weinig mee verder.
Mijn hemel wat een foto . Brrrr... Ik zal jullie maar niet in detail vertellen dat ik ooit eens op een dergelijk toiletje heb gezeten in the middle of nowhere Tibet. En als je voedselvergiftiging hebt, doe je ALLES. Ook boven zo'n gedrocht hangen
Haha nou inderdaad... Ik heb daar vaker op de meest rare plekken gepoept hoor. Alle schaamte voorbij... Als je moet dan moet je. Dus ook gewoon langs de kant van de weg ( kilometers geen mens te bekennen - behalve mijn chauffeur en de gids ), onder een brug en waar al niet meer..
Geen thema toilet, maar bij de Xenos kan je tegeltransfers kopen (Stikkers voor op je tegels) en nadat de badkamer klaar is ga ik het toilet doen, die komt vol met foto's en herinneringsdingen.
wij hebben een heeeeeeeele originele wc wij hebben alle gadget's van de veronica gids geloof ik aan de muur hangen maar dan heb je wel 2 jaar een abbo nodig en veel tijd/geduld voor je wc af is maar...... je heb altijd wat te lezen!
wij krijgen een hele mooie wc, met mooie ouderwets bruine tegeltjes komt ooit nog wel een ander in, maar eerst maar weer eens spaarpotje vullen
Hier gewoon lichte tegels, maar ik heb met 3d vlinders de bovenkant van de muren beplakt. Staat erg vrolijk en op de wc papier houder heb ik allemaal (samen met dochters) allemaal hartjes geplakt. Dus hier een vrolijke wc vol liefde en vlinders
Ik wil in ons (hopelijk) aanstaande nieuwe huis een 'heimwee wc' maken. Dus een mooi toilet in een bont delftsblauw thema. Ben al druk aan het bedenken hoe ik dat zal gaan aanpakken. Dus wie weet kan ik hier over een paar maanden een leuke foto plaatsen....
Haha hier ook die gedachte! Wat is dat toch! Vond delfts blauw nooit erg leuk, nu ik hier al een tijdje woon vind ik het geweldig, ik moet stukjes holland terug vinden in mijn huis
Ik kijk mee! Wil wc muren nog verven en half tegelen. Hebben hier geeneens tegels! alleen wel 6 kleine boven wasbak. Over de kleur wel niet te spreken, beige! Tegels, wasbak en wc :x