Dus ik ga naar de ah om boodschappen te doen, kom aanrijden en zie 2 mannetjes in de auto zitten kletsen (jaar of 19). Toen ik terugkwam zaten ze er nog en ik legde mijn boodschappen op mijn passagiersstoel. Kijk ik in de weerkaatsing van mijn autoruit.. zie ik een van hen bef bewegingen maken met zijn tong naar mij. Ik vond t best grappig aangezien ik er niet uit zie en nog maar iets meer dan 8 weken verwijderd ben van bevallen dus er echt niet leuk of charmant uit zie ofzo. Ik zei al : "ik ben niet blind hoor". Zijn maat begon hem kei hard uit te lachen en het manneke zelf pakte meteen zijn telefoon om mij maar niet aan te hoeven kijken. Volgens mij ligt t echt aan t weer hoor...
Ja mannen en het zonnetje verschrikkelijk. Libido van mijn man is ook alweer aan het oplopen en hij kijkt zijn ogen uit op straat haha
Ja en dan heb je van die gekken ertussen zitten die dan gelijk op je afkomen en denken beet te hebben Haha blijf erom lachen
Hitsig weer ja. Bleeeh, al die blikken die ik daarnet toegeworpen kreeg ( en ik heb gewoon een broekje met topje aan ). Vies. Die vent van mij is ook niet te houden met dit plakkerige weer.
Een vriend van mij zei ooit 'in de zomer worden alle mannen/jongens loops'.. Dat is me eigenlijk altijd bijgebleven en het klopt ook wel vind ik
Mijn vent is juist het tegenovergestelde... Eenmaal thuis ( maakt niet uit wat ik aanheb ) zakt ie met een biertje onderuit op de bank. Hij kan echt heel slecht tegen de warmte... Is dan ook echt compleet laveloos. Ik moet er zelf geloof ik ook niet aan denken om met dit weer het bed onveilig te maken... Veel te plakkerig. En soms valt mijn oog of zijn oog op een ietwat uitbundig gekleed persoon ( in mijn geval op een ontblote mannelijke torso )... Dan denk ik een seconde 'hmm...', maar dan ben ik echt alweer druk bezig met mezelf en hoe te dealen met die verschrikkelijke warmte. Maar wat die gozers in de auto deden is stiekem wel grappig! Stelletje pubers
Whahahaha wat een malloten heb je toch...........ik had zoiets een tijd geleden..ik stond met mijn auto voor een rood stoplicht te wachten toen er naast mij een auto kwam staan met 4 gozers er in. Het was erg mooi weer dus ik had mijn raam open......zegt 1 zo'n knul ineens: 'zin om te n**ken"??? Uiteraard reageerde ik niet en kon ik strak voor uit blijven kijken, gelukkig sprong het stoplicht al snel op groen zodat ik door kon rijden. Eikels!!
Ik had er 1 die heel popiejopie zn motor naast me liet brommen zo van ik trek heel snel op en vlieg je voorbij. Ondertussen zat ie elke keer naar me te gluren en toen het stoplicht op groen sprong liet ie zn auto afslaan hahahahaha
hahahahaha Wat schaaamteloos! Fluitende mannen vind ik ook echt vreselijk. Heb op de snelweg gehad dat een man me steeds links inhaalde en dan voor me ging rijden, haalde ik hem weer in en ging hij me weer van links inhalen en intussen steeds naar me kijken...:x Toen heb ik mijn middelvinger opgestoken en heb ik hem keihard ingehaald en toen hield ie me niet meer bij