Ooh ik vind onweer juist leuk! Als ik thuis ben. Vind het altijd jammer als het na 2 knallen weer voorbij is. Mijn kinderen zijn er ook niet bang voor.
Hier was ik nooit bang voor onweer tot de onweer bij ons in huis is geslagen. Gruwelijk eng maar nu al een aantal jaren verder en is de angst weer weg. Een basisschool vriendinnetje had het erger maar hun hadden elk jaar wel dat er onweer in sloeg.. Ik zou dan echt serieus overwegen om te verhuizen
Hier ging het vannacht flink te keer, paar hele harde klappen vlakbij. En mijn man en kinderen sliepen er dwars doorheen, haha! Ik maar rondrennen om alle ramen dicht te doen (het regende zo hard dat de vensterbanken al nat waren), stekkers uittrekken etc...
Hier alleen gisteren laat in de avond wat gerommel. S nachts wel veel last van gebliksem boven het ijselmeer maar boven het huis was helder met veel sterren. Heel bijzonder vond ik dat. Ik ben bang voor onweer als het dichtbij is.
Wij zaten vannacht ineens rechtop in bed, het was een flinke flits en toen gelijk KNAL. Stortbui gehad en toen was het ook ineens over.
Ik hou van onweer. Behalve als ik in een tent slaap, maar ik hou sowieso niet van in een tent slapen hahaha Caravan voel ik mij veilig in de kooi van Faraday. Op de basisschool (zeer christelijke school) zei de juf dat God dan foto's van je maakt. Had 1 klasgenote die bij onweer dus elke keer stom stond te lachen voor foto hahaha
Nou, maak je borst maar nat voor wat ze vandaag voorspellen Ik vind onweer niet erg, maar als ik nu iets over supercell lees wordt ik wel een beetje zenuwachtig..
Ik vind het heerlijk! Heb prachtige foto's gezien op de fb pagina van stormchasers Limburg van gisternacht, ik heb er hartstikke doorheen geslapen Ben benieuwd naar vanavond.
nou van code geel word ik niet bang hoor hahaha. Die supercell tja zou wel bijzonder zijn maar of het gebeurd
Hier wel een beetje angst. Heb geen zin om weer een klei-tuin te krijgen. 3 jaar geleden lag heel de tuin vol met klei van 2 tot 10cm dik. Dat krijg je niet weggespoeld maar kan je met 4 man de hele dag gaan scheppen. Ook angst dat het water weer binnen komt. De straat is enkele jaren geleden vernieuwd en nu ligt de straat hoger dan het huis. Of een meter water in de kelder pff inclusief klei Dus ik hoop dat de putten het redden en dat de boer op de juiste manier heeft geploegd. Zandzakken liggen buiten opgestapeld. Nu hopen dat we ze niet nodig hebben want die wegen 25kg per stuk en m'n vriend is laat thuis
Ik ben eens bijna geraakt , dus ja ik vind het wel eng. (Gelukkig sloeg hij ergens anders in, maar op dat moment stak mijn moeder de sleutel in het slot van de deur en werden we keihard naar binnen geblazen. Was echt heel vaag) Ik mag ook niet over straat ofzo van mijn ouders. (Ik ben een volwassen vrouw, maar ze vinden het ook echt niet prettig) Toen ik een jaar of 18 was, moest ik er eens op de scooter doorheen. (Ik had nachtdienst) en moest onder allemaal bomen door. Verschrikkelijk vond ik het.. kan het me ook nog heel goed herinneren .
Ik ben er niet extreem angstig voor. Alleen moet ik zo werken en schijnt het vanavond erg te keer te gaan. Werk in de thuiszorg dus moet veel de weg op.
ik moet altijd stiekem lachen om knmi, zoals nu ook alles word zo ongeveer ingekort of afgelast ( liever veiligheid helemaal mee eens ) maar code geel valt vaak wel mee, maar overal breekt zo ongeveer paniek uit, bij code oranje ga ik vaak pas opletten ik hou van onweer
Ik heb tegen mijn dochter gezegd de knallen komen omdat de wolken ruzie hebben. Bij de flits maken ze een foto Ze vind het nu niet zo eng meer. Hiervoor zat ze onder de tafel te trillen zo sneu.
Ik ben er verder niet bang voor, vind een beetje natuurgeweld wel mooi. Alleen er moeten geen mensen omkomen of hele huizen onderlopen ofzo. We zullen het beleven. Op buienradar lijkt nog niet zoveel aan de hand te zijn, maar er zit nu wel wat boven Frankrijk