Oef dat is ook mijn grootste angst als het onweert. Verder doet het me weinig, maar inslag.. Hoe is het bij jullie afgelopen?
Ze voorspellen vanaf 18.00 uur noodweer hier in zuid-holland, maar zie tot nu toe niks spannends.. Dus ben benieuwd.
Zag een grote soort vuurbal bij het raam, het huis trilde en echt een mega knal wat niet te omschrijven was. Tv was kapot, stoppenkast kapot. In een schuur was een stuk hout eruit geknald zeg maar. Bij het huis ernaast en daarnaast ook schade. Opzich valt het mee maar de schuur had zo in brand kunnen vliegen.
is parijs he dus geen nederland.. wel gaaf plaatje trouwens wat een paniek zaaierij.. eerst was het 18.00 toen 19.00 en het is pas net in zeeland aangekomen dus ik denk da het reuze gaat mee vallen..althans dat het niet in heel nederland echt los gaat eerst zouden we hier volgens buienradar 101 mm regen krijgen nu nog maar 5.1 mm
Omgeving Amsterdam begint het te rommelen. Ik zit er klaar voor. Vindt het altijd zo mooi om naar te kijken.
Hier waren er net ook een paar harde knallen, nu weer rustig maar volgens buienradar breekt het zo los, ben benieuwd
Ik woon in het noorden. Nog lekker warm buiten. Volgens buienradar komt hier geen echt noodweer meer geloof ik. Jammer, ik hou wel van een goede onweersbui
Vorig jaar zou er enorm onweer komen. Met storm, 40 mm regen en alles. Wij opblijven, vinden het prachtig.. Was het 00:15 uur... buienradar liet weten dat het op dat moment keihard zou regenen... Niks. Helemaal. Niks. Nada. Noppes. Voor jan l.u.l opgebleven hahahaha