Hier nu beginnende onweer en harde wind. Wij krijgen alleen uiterste rechtse deel dus denk dat het niet veel gaat zijn. Alleen hopen dat de regen meevalt en zoon niet wakker wordt van de donder.
Hier rond 19:30 een kortstondige heftige bui met onweer. Het onweer was niet zo spannend, maar de regen en wind daarentegen...... Het water sloeg tegen de ramen, alsof het huis in de carwash stond, en meerdere takken afgebroken. Hele harde rukwinden. Duurde een minuut of 6/7. Toen was het ook zo weer over. Wel vervelend, had net het weekend alles rond het huis schoongemaakt. Nu ligt er overal blad en takjes enz
Hou wel van onweer. Mijn ouders vertelden vroeger altijd een verhaal over onweer zodat we er niet bang voor zouden zijn. Overleden familieleden die boven aan het ruziën(het gedonder) zijn wie de mooiste foto(lichtflitsen) heeft gemaakt van ons hier beneden. Dus ik ging dan ook altijd op het balkon staan met m'n aller mooiste poses  Hier tot nu toe nog niks te bekennen regen/onweer
Brabant tegen Zeeland aan. 21.15 even flink hozen en wat onweren. Flinke wind en er stond even water in de tuin. Kwartiertje later werd het al weer lichter. Nu een schitterende zonsondergang te zien.
Hier ook omg rotterdam maar het was een zeer kort gebeuren allemaal. 4 flitsen en wat gespetter. Maar nu niets meer. Jammer hoor.
Hier is het al gedaan denk ik. Was dus maar heel kort. Om 16u was het 25 graden. Om 19u 29 graden. 20 minuten geleden 23 graden en nu 19 graden. Echt snel gezakt!
Hier (het noorden) nog niks. T waait wel wat harder maar geen regen en onweer. Ik lijk in de verte wat gerommel te horen maar tot nu toe is het rustig. Hopelijk blijft dat zo.
Gek dat dat toch zo verschilt. Hier (ook rotterdam) ging het toch aardig los. Inmiddels is het weer voorbij.
Hou ervan, als kind kroop ik onder de tuintafel om niets te missen maar wel droog te blijven. Helemaal fantastisch als het daarbij ook nog stormt en hagelt. Kan hier vanuit het zolderraam mooi de hele polder overzien. Echt mooi! Overdag is het ook mooi als je die echte onweerswolken aan ziet komen. De spanning die in de lucht hangt: vogeltjes worden een half uur voor de bui al stil... Soms ziet de lucht gewoon groenig. Begint hier nu aardig te knetteren. Echt witte, felle bliksem. Wind valt mee. Wel wat hagel. Hopelijk slapen de kids door. Ze zijn er niet bang van maar moeten morgen weer uitgerust naar school.
Hier is het toch behoorlijk tekeer gegaan. Geen hagel, maar zo'n heftige onweersbui heb ik zelden gezien. Flink wat bomen omgewaaid/omgeknakt. Hoor nu ook constant sirenes.
Ja het zal wel verschillen per woonplaats. Hier paar klappen en wat regen. Maar wij zijn dan ook omsingeld door een aantal anti-hagel kanonnen.