Hier ook brak. Af en aan heeft het hier geonweerd vannacht. Onze hond is doodsbang voor onweer, die was hysterisch vannacht. Echt zo zielig. En mn dochter had nachtmerries dus die kwam ook spoken, waardoor ik puntje bij paaltje in haar bed heb geslapen. En de hond maar pendelen tussen 2 slaapkamers, want wist van angst en gekkigheid niet meer of hij bij mij of bij mijn man moest zijn.
In Vinkeveen, of niet?! Ik kwam vanochtend langs Wilnis, lagen ook op bepaalde stukken heel veel bomen om. Vannacht in regio utrecht wel van alles gehoord, wind regen onweer, het was heftiger dan dinsdag op woensdag. Vond het wel veel flitsen rond een uur of 1 vannacht, toen was de oudste ook wakker geworden van het onweer. Veel afgewaaide takken van grote bomen op de weg enzo.
Nou vannacht gebeurd waarschijnlijk. Kinderopvang waar ik werk dus. Gelukkig geen schade bij het kdv (denk ik)
Hier is het heel erg aan het lichten geweest 2 avonden, de donder hoorde je wel, maar kwam niet heel dichtbij. Hier in de buurt ook niet echt veel schade volgens mij. Ik ben geen fan van onweer, maar zolang ik binnen ben en t niet recht boven het huis hangt, kan ik het prima handelen. Mijn dochter van bijna 11 was echter dusdanig bang, dat ze ook fysieke klachten kreeg (buikpijn, overgeven). De eerste avond was de onweer gelukkig rond tien uur afgelopen, maar vannacht heb ik haar maar in ons bed gelegd, naast mijn man en ben ik maar naar de bank verhuisd
Nee, t is geen knuffelkont en t zag er naar uit dat t nog wel even zou duren. Ze heeft als een blok geslapen naast mijn man...