Hier is het bewolkt en heeeel benauwd, er zijn net een paar druppels gevallen maar het zet nog niet door. Ziet er wel dreigend uit, Noord Brabant.
Hmmm, tot nu toe valt het tegen. Koufront is nu aan het passeren dus had verwacht dat de buien nu zouden ontstaan. Nou ja, een gewaarschuwd mens...
hier 10 minuten geregend rond half 6 nouja volgens mij waren het 6 minuten en daarna nix maar de hele dag erg benauwd
Hier is het benauwd! Al de hele dag. Vanmorgen wat regen gehad en vanmiddag rond 16.00 uur. Net de hond uitgelaten en ik merkte dat het begon te waaien. Dus misschien dat het hier zo los barst? Overigs zitten wij in de buurt van Nijmegen.
hier is het echt benauwd pfff. De lucht heeft ook een hele rare kleur, je zou zeggen dat er wat aankomt, maar als ik de radar moet geloven komt er juist niks. Nou van mij mag het wel ff plensen!!
Nou vandaag weer een waarschuwing , en dit keer is t al aan t knallen.. T regent heel erg hard en onweerd er ook nog lekker bij. Heerlijk
He bah... wij wilden vandaag naar Sealife gaan (Scheveningen), maar het weer zit niet echt mee Hoe is het daar nu in de regio Den Haag?
@mikki 77 het valt hier mee hoor vanochtend was het donker maar nu word het al veel lichter en nog een paar druppels regen als je gaat veel plezier is echt heel leuk' groetjes debby
nou vanacht was het hier raak hoor. een klap, alle autoalarmen in de straat gingen allemaal tegelijk af en iedereen zat recht op in bed. daarna bleef het regenen, waaien en omweren en dan ook nog 2 katten diie gek werden en onder me raam aan het gillen waren. denk we hebben het wel gehad. nou niet dus. vanmorgen begon het en nu is het nog steeds bezig. $^&^*&*&&*%^&^)((%$$#$ weer