Baby de hele dag nog niet gevoeld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ingrid130, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hoi,

ik heb even een vraag, maak me waarschijnlijk druk om niks maar voor de zekerheid stel ik m'n vraag hier maar even.

Ik voel de baby sinds een week of drie echt elke dag schoppen en bewegen nu heb ik vandaag best een drukke dag gehad, veel gelopen enzo ondanks bekken instabiliteit dus best veel last van maar heb de baby vandaag nog helemaal niet gevoeld. Is dit normaal en komt dit vaker voor? Heb inmiddels al wel een uurtje of twee geslapen maar daarna ook nog niet gevoeld.

Alvast bedankt.

Groetjes Ingrid

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ingrid,

Voor de 28 weken is het normaal dat je je kindje soms een hele dag niet voelt, vanaf 28 wk willen we graag dat je het elke dag een keertje voelt. De bewegingen zijn makkelijk te missen omdat het nog zo klein is als je kindje naar je rug ligt te trappelen merk je er niets van.
    MAAR als je je zorgen maakt meot je bellen hoor!

Imke

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Oke, dank je wel! Had het inmiddels die dag wel weer gevoeld, denk dat ik te druk heb gedaan die dag maar voel het wel minder de afgelopen dagen maar er is wel weer beweging alleen iets minder dan normaal. Hou het nu nog even goed in de gaten en moet maandag naar het ziekenhuis voor bloedprikken dus anders ga ik dan gewoon even langs.

Deel Deze Pagina