Ik heb af en toe het gevoel dat mijn buik net een te hard opgeblazen ballon is. Het doet helemaal geen pijn, maar vind het wel een gek gevoel, heel gespannen, soms lijkt het wel zo gespannen dat ik het gevoel heb dat ik niet goed rechtop kan staan, m'n buik voelt dan inderdaad best wel hard aan... Is dit een harde buik? Stond er eigenlijk eerst niet zo bij stil want ik heb er eigenlijk niet echt last van ofzo.... maar vroeg het me af. Ik heb aankomende vrijdag een afspraak bij de VK, dus ik zal het haar ook eens vragen.. En stel dat het harde buiken zijn, is dit dan een probleem? Of kan het geen kwaad?
hoi hoi dat klinkt inderdaad als een harde buik op zich geen probleem zorg alleen wel dat het niet te vaak voorkomt dus als het vaker voorkomt moet je echt je rust gaan nemen en mochten de harde buiken pijnlijk worden of op een geregelde tijd terugkomen dan zou ik even contact opnemen met je verloskundige groetjes nathalie
Ok, en wat is vaak? Ik heb het de laatste tijd voor m'n gevoel iedere dag wel een keertje, soms vaker, misschien echt heel stom maar ik let er echt niet zo op ...
Ik vond het altijd aanvoelen als een harde voetbal in mijn buik. Ik heb me laten vertellen dat zolang de harde buiken niet pijnlijk zijn en niet met een vaste regelmaat komen (om de zoveel minuten) er niks aan de hand is en het erbij hoort!
Ok gelukkig, niks om me zorgen over te maken dus... Inderdaad ik vind het ook aanvoelen als een te hard opgeblazen voetbal in m'n buik. Maar het gekke is dus dat ik het gevoel heb dat m'n buik dan enorm is, terwijl hij dus eigenlijk een beetje in elkaar krimpt... En een paar keer in het uur heb ik het iig niet, ik heb wel eens dat het wat "lang blijft, wel een kwartiertje denk ik soms..