Bekijk bijlage 66060 Ik ga van blij naar onzeker naar huil... Na ruim 2 jaar is het dan eindelijk zover: ik kan zwanger worden (en hopelijk blijven)!
Milk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zag je op de voorpagina!!! En kon niet geloven dat jij het was! Gefeliciteerd meid, kippevel en ontroering toch wel hier Je gaat een hele spannende tijd tegemoet, mijn duimen draaien, en een wolkje posi energie stuur ik over de stad heen ongeveer jouw kant op. Liefs, Vero
Hihi, elk beetje positieve energie is welkom! Ik probeer er momenteel vooral niet teveel aan te denken, maar kost moeite
Wat geweldig!! Onwijs gefeliciteerd. Ik lees stiekem in de bus en wat een geweldig nieuws. En dat net voor de verder stappen in de mmm toch? Probeer het te geloven en te gaan genieten. Ik duim, bid en brand ook een kaarsje voor jou.
milk ook nog even hier: en supergefeliciteerdglitterknuffel voor jou!!!! ongelooflijk he, als je EINDELIJK aan ' the other side ' staat! SNIF! geniet meis!
Wat super voor je! Geniet ervan, ook van de minder leuke kwaaltjes, laat je maar lekker verwennen! Liefs, Kikker