Hoi iedereen! Ik ben erg nieuw op dit forum, maar ik heb wel al veel meegelezen. Na het verlies van ons kindje zijn we nu weer toe aan opnieuw proberen en zijn we nu bij ronde 4(?) in juli gestopt met de pil. Nu heb ik elke zaterdag 14 dagen na mijn menstruatie echt enorm pijn in mijn rechter zij wat echt doorduwt naar mijn rug en als ik kracht zet, bijv met zitten dan voel je echt de steken, ik werd altijd weer 14 dagen later op zaterdag ongesteld. Nu had ik afgelopen ronde weer zn pijn op zaterdag maar ik werd 14 dagen later niet ongesteld op zaterdag dus ik werd stiekem een beetje blij maar helaas kwam het op de zondag Dus ik heb besloten eens een ronde te gaan kijken met ovulatie testen van de KV, maandag begonnen en steeds geen streep. Vanmiddag, na mijn 1e plas zie ik toch wel een streep maar ik weet niet of hij positief is, zo ja wat moet ik dan doen? dan is mijn eisprong binnen 24/38 uur, moet ik dan vandaag of morgen klussen? gisteren hebben we al geklust en netjes om de dag. Ik hoop dat iemand wat duidelijkheid kan geven
Hey Vjvi wat verdrietig dat jullie een kindje zijn verloren en wat dapper dat jullie er weer voor willen gaan! Deze test is nog niet positief. Ze zijn positief als je test lijntje net zo donker is als je controle lijntje. Zelf heb ik nooit superduper positieve testen en blijft hij ietsje lichter dan de controlestreep maar hij moet wel donkerder zijn dan wat jij nu hebt. Ik zou de komende dagen nog wat testjes doen als ik jou was. Succes!!
Deze is nog niet positief. Nog even doortesten. Na een positieve test vind je eisprong binnen 24 tot 48 uur plaats. Voor het berekenen van je NOD kun je dan het beste van 48 uur uit gaan.